شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 68028
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كبدي استان قم:

لیگ کبدی نوجوانان قم آبان ماه برگزار می شود

قم نيوز : رئيس هیأت كبدي استان قم گفت: در تقویم سال 1397 هیأت کبدی قم برای برگزاری مسابقات لیگ استانی برنامه‌ریزی شده و بر این اساس، لیگ رده سنی نوجوانان قم در آبان ماه برگزار می‌شود.
لیگ کبدی نوجوانان قم آبان ماه برگزار می شود
لیگ کبدی نوجوانان قم آبان ماه برگزار می شود
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی امروز اظهار کرد: در سال های اخیر از نظر امکانات و فضای ورزشی نگاه ویژه‌ای به هیأت کبدی شده و به همین دلیل شاهد رشد و پیشرفت ورزش کبدی در قم هستیم.

وی تصریح کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، یکی از سالن‌های واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر به کبدی اختصاص یافت و با تجهیز و بازسازی این سالن، برای نخستین‌بار در تمام سال‌های فعالیت کبدی قم، ورزشکاران این رشته از خانه کبدی برخوردار شدند.

رئیس هیأت کبدی استان قم اضافه کرد: با واگذاری سالن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مشکل مکان تمرین و مسابقه نداریم، ضمن اینکه با اختصاص فضای باز جنب خانه کبدی، زمین کبدی ساحلی نیز در مجموعه ورزشی هفتم‌تیر راه‌اندازی شده و هر دو رشته سالنی و ساحلی ما امکانات خوبی دارند.

وی ابراز کرد: کبدی از دهه 1380 در قم فعالیت خود را آغاز کرده و همواره رشته‌ای موفق برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده، خوشبختانه با همدلی و همکاری بخش‌های مختلف هیات، این روند ادامه دارد و کبدی قم همچنان در مسیر پیشرفت است.

رشیدی یاد آور شد: نخستین اولویت در برنامه‌های پیش‌بینی شده سال جاری هیأت کبدی، جذب استعدادهای این رشته از طریق ارتباط با آموزش و پرورش و سرمایه‌گذاری روی نخبه‌ها است تا از این طریق آینده کبدی قم را برای حضور در مسابقات مختلف تضمین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های متنوع استانی برای رشد و توسعه کبدی، عنوان کرد: برای حرکت منسجم‌تر در این مسیر، در تقویم سال 1397 هیأت کبدی قم برای برگزاری مسابقات لیگ استانی برنامه‌ریزی شده و بر این اساس، لیگ رده سنی نوجوانان قم در آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کبدی استان قم از حضور ورزشکاران این رشته در ترکیب تیم‌های ملی خبر داد و اظهار کرد: کبدی قم در رشته‌های سالنی، استاندارد، ساحلی و سرکل کبدی فعال است و در تمام این رشته‌ها به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور اعزام دارد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdjz09.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما