پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 6805

از ابزار روز برای انعکاس خدمات نظام به مردم استفاده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه خدمات نظام را منعکس کنند، گفت: روابط عمومی‌ها برای انعکاس خدمات نظام از ابزار روز بهره بگیرند.
از ابزار روز برای انعکاس خدمات نظام به مردم استفاده می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور چهارشنبه شب در همایش بزرگداشت روز روابط عمومی‌ که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: انسان دارای یک ماهیت اجتماعی است و تعامل و ارتباطات و به عنوانی روابط عمومی وجه اجتماعی زندگی انسان را رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه اسلام بر ارتباطات اجتماعی تاکید دارد، افزود: ارتباطات اجتماعی در زندگی انسان‌ها موجب بهبود روند زندگی فردی و اجتماعی می‌شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دوام و بقای اجتماع به وجود روابط عمومی‌های کارآمد و فعال است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها موجب پویایی یک مجموعه می‌شود و وظیفه‌ای که واحدهای روابط عمومی بر عهده دارند، حساس و در عین حال مقدس است.

موسی‌پور از روابط عمومی به عنوان آیینه تمام‌نمای عملکرد یک دستگاه عنوان کرد و افزود: روابط عمومی‌ها وظیفه دارند که واقعیت‌ها را به صورت کامل و شفاف به جامعه عرضه کنند.

وی نقش و ضرورت برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: باید در برنامه‌ریزی‌ها کاهش هزینه‌ها در کنار جلوگیری از کاسته شدن از کیفیت برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم گفت: روابط عمومی‌ها باید فعالیت‌ها و برنامه‌ها را با اولویت‌بندی دنبال کرده و نسبت به ایجاد فضای دینی و معنوی در دستگاه‌ها اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهر قم از جایگاه و موقعیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: فضای ادارات استان قم نیز باید حامل پیام‌های اخلاقی و دینی برای مراجعه کنندگان باشد.

موسی‌پور خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها وظیفه دارند که در زمینه فعالیت‌های دستگاه اجرایی خود اطلاع‌رسانی داشته باشند و باید مسوولان روابط عمومی بدانند که اطلاع‌رسانی به مردم موجب ارتباط بیشتر آنان با دستگاه‌های اجرایی شده و رابطه دولت و ملت را تسهیل می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه باید از ابزار روز در انعکاس عملکرد و خدمات نظام به مردم بهره گرفته شود، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید خدمات نظام به مردم را به صورت هنرمندانه منعکس کنند.

استاندار قم ترویج فرهنگ خدمت در جامعه را از نکات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ کار و تلاش در جامعه اسلامی نهادینه شود چرا که پیشرفت کشور در گرو تحقق این فرهنگ است و روابط عمومی‌ها با دمیدن روح امید در جامعه می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.wnik49nam5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما