چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : 68238
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

کشف محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در قم

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف محموله 3 میلیارد و 300 میلیون ریالی لوازم یدکی قاچاق در قم خبر داد.
کشف محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در قم
کشف محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در قم
 به گزارش قم نیوز سرهنگ احمد کرمی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه کامیون کشنده قصد دارد محموله قاچاق لوازم یدکی را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل‌های مورد نظر اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری، سرانجام کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: بنا به اظهارات راننده کامیون، خودرو حامل لوازم یدکی از گمرک به مقصد تهران است برهمین اساس وی، یک فقره بارنامه انواع لوازم و قطعات یدکی وسائل نقلیه و همچنین یک برگ تصویر پروانه حمل کالا و تصویر یک برگ توزین را به کارآگاهان ارائه کرد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: با راهنمایی راننده، صاحب کالا شناسایی و با حضور وی کانتینر تخلیه شده و با شمارش کالاها و ارسال نمونه به گمرک قم مشخص شد بخشی از کالاها شامل لوازم یدکی از جمله "بلبرینگ، تسمه تایم و... به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال با اسناد مورد نظر مطابقت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7x93.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما