جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68277
منبع : ابنا
حجت الاسلام ایمانی:

حنای آمریکا برای جهانیان رنگی ندارد

قم نيوز : حجت الاسلام ایمانی معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) تأکید کرد که اگر واقعیت های آمریکا برای مردم بیان شود حنای این کشور دیگر رنگی نخواهد داشت.
حنای آمریکا برای جهانیان رنگی ندارد
حنای آمریکا برای جهانیان رنگی ندارد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام دکتر «علیرضا ایمانی مقدم» معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در نشست کانون های فرهنگی این مجمع که امروز با عنوان «معرفی حقوق بشر آمریکایی» در قم برگزار شد، گفت: مهمترین مبانی حقوق بش در دین اسلام وجود دارد. چند سال پیش اعلامیه جهانی حقوق بشر توسط علامه جعفری با نامه امام علی (ع) به مالک اشتر مورد مقایسه قرار گرفت و ایشان این مساله را به اثبات رساندند که همه جنبه های مثبت اعلامیه حقوق بشر در این نامه وجود داشته است.

وی افزود: اگر این مسائل به مردم معرفی شود حنای آمریکا دیگر برای جهانیان هیچ رنگی نخواهد داشت و ما این وظیفه را داریم که روشنگری کنیم.

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: حق الناس یکی از مهمترین مسائل مورد تأکید در اسلام است که به عنوان یکی از موارد حقوق بشر باید برای مردم تبیین شود.

وی به بیان گوشه ای از جنایت های آمریکا پرداخت و اظهار داشت: رئیس جمهورهای آمریکا در طول تاریخ به جنایت های بزرگی دست زده اند. به عنوان مثال رئیس جمهور آمریکا در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران با وجود فریاد ملت ایران، به حمایت از شاه پرداخت.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: اولین کشوری که ننگ حمایت از رژیم صهیونیستی را به جان خرید مصر بود و این اقدام را با حمایت آمریکا انجام داد.

وی تأکید کرد که دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بر خلاف روسای جمهور سابق به صورت آشکارا وارد میدان شد و به حمایت از داعش پرداخت، جنایت های خود را به ویژه در سوریه و یمن و افغانستان و پاکستان ادامه داد، میان فرزندان و مادران جدایی انداخت و از برجام خارج شد.

حجت الاسلام ایمانی بیان داشت: اگر این مسائل را به صورت مسنجم و مدون منتقل کنیم دشمن را کاملا رسوا خواهیم کرد. موفقیت تبلیغات دشمن به دلیل ضعف و کم کاری ما است.

وی در پایان گفت: مبلغان باید با استفاده از منابع اصیل اسلامی به بیان واقعیت ها بپردازند و اگر مبانی اهل بیت (ع) را به خوبی تبیین کنیم میلیون ها و بلکه میلیادرها انسان در جهان تشنه شنیدن این مبانی هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcja8em.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما