?>?> نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم برگزار می‌شود | قم نیوز
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 68360
منبع : خبرگزاری فارس
روز چهارشنبه هفتم شهریور

نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) از اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیر خم و جشن بزرگ غدیر با سخنرانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پردیسان قم خبر داد.
نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم برگزار می‌شود
نمایش بازسازی واقعه غدیر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز امیر جعفری اظهار کرد: در عصر ما هیچگاه نباید اصل ولایت را که زیربنای حقایق اسلامی، ضامن اجرای راستین و نشان دهنده طرز تفکر اسلامی در موضوع حکومت است، به بهانه های واهی ناگفته بماند.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: اکنون وقت آن رسیده که دنیای اسلام به عقل و درایت بازگردد و در راه شناخت اسلام حقیقی و معرفی آن به جهان امروز گام‌های متین و رصین بردارد.

وی ادامه داد: پیامبر اعظم(ص) در بازگشت از حجة الوداع در مقام و منزلت حضرت علی(ع) فرمود: علی(ع) را خود تربیت کرده و پرورش داده است و او دارای فضایل انسانی و سرآمد همگان و وصی و جانشین او است و بشریت را به راه راست هدایت می‌کند.

جعفری ابراز کرد: با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و عنایت اهل بیت(ع) برنامه امسال جشن بزرگ واقعه غدیر خم  به همراه نمایش بازسازی واقعه آن  توسط ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 17:30 روز چهارشنبه 7 شهریور ماه در پردیسان، بلوار آزادی، میدان شهدای منا، جنب مصلی و نمازجمعه پردیسان قم برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccx1qe.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما