دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : 68382
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در سالن شهيد رضائيان قم

مسابقات بسكتبال قهرماني كشور در قم آغاز شد

قم نيوز : رقابت‌هاي بسكتبال قهرماني رده سني نوجوانان كشور به ميزباني هیأت بسكتبال استان قم از امروز در سالن شهيد رضائيان آغاز شد.
مسابقات بسكتبال قهرماني كشور در قم آغاز شد
مسابقات بسكتبال قهرماني كشور در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز هیأت بسکتبال استان قم بعد از اینکه مسابقات سه به سه قهرمانی کشور را تیر ماه سال جاری در قم میزبانی کرد، از امروز دومین میزبانی رقابت‌های کشوری سال 1397 را طبق تقویم فدراسیون در رده سنی نونهالان بسکتبال ایران انجام می‌دهد.

به همین منظور ابتدا جلسه قرعه‌کشی و هماهنگی مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمانی کشور با شرکت نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در حضور مهدی واعظی نماینده فدراسیون، مرتضی سخایی رئیس هیأت و خبری دبیر هیات بسکتبال استان قم و محسن عباسی سرپرست فنی رقابت‌ها در جمع داوران قضاوت کننده برگزار شد.

میزبان این جلسه دفتر هیأت بسکتبال استان قم بود و بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی، این رقابت‌ها با حضور تیم‌های بسکتبال اروند، اردبیل، البرز، خراسان‌‌شمالی، لرستان و قم به میزبانی سالن شهید محمود رضائیان قم با برگزاری دیدار افتتاحیه آغاز به کار کرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسوولان برگزاری این رقابت‌ها، نخستین بازی به عنوان مسابقه افتتاحیه بین تیم‌های هیأت اروند و اردبیل در جریان است و در دو بازی دیگر روز نخست، هیأت البرز به مصاف هیأت خراسان‌شمالی می‌رود و بسکتبالیست‌های تیم هیأت قم برابر هیأت لرستان صف‌آرایی می‌کنند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیمی که به نمایندگی از هیأت قم در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور به میدان می‌رود، ترکیبی از نفرات نخبه و مستعد این رشته ورزشی است که در واقع محصول استعدادیابی و سرمایه‌گذاری هیأت روی رده‌های سنی پایه هستند.

مرتضی سخایی عنوان کرد: بعد از اینکه تیم نوجوانان هیأت بسکتبال قم در شهر آبادان با اقتدار در مقابل حریفان ظاهر شد و بدون واگذاری حتی یک مسابقه، با شایستگی رتبه نخست و سکوی قهرمانی مسابقات سال 1397 بسکتبال نوجوانان ایران را به دست آورد، ان‌‌شاءالله تیم نونهالان قم نیز برای تداوم این موفقیت به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgxw93.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما