دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 68404
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار معاون رئیس جمهور مطرح شد

تاکید آیت الله سبحانی بر تقویت ارتباط مسؤولان با مردم

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید بااشاره به ارتباط خوب امام جمعه تبریز با مردم گفت: مسؤولان باید با مردم ارتباط داشته تا مردم مشکلات خود را بی پرده با ایشان در میان بگذارند.
تاکید آیت الله سبحانی بر تقویت ارتباط مسؤولان با مردم
تاکید آیت الله سبحانی بر تقویت ارتباط مسؤولان با مردم
به گزارش قم نیوز آیت الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با تبریک فرارسیدن اعیاد غدیر و قربان بیان کرد: نظام اسلامی به برکت خون های پاک شده به اینجا رسیده است و ما نیز در برابر ایثارگران وظیفه داریم و نباید به گونه ای عمل شود که خون شهدا پایمال شود.

وی با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: بنیاد شهید در مسیر برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا اقداماتی داشته است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید کارها به مردم واگذار شود، خاطرنشان کرد: اینکه کشاورزی ما احیا شده مطلوب است و اگر همه دولت اینگونه عمل کند شاهد پربارتر شدن دیگر بخش ها خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه دستگیری مسؤولان از مردم امری پسندیده است و همه مسؤولان باید نسبت به این مسئله اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: همانند امام جمعه تبریز که از نزدیک با مردم دیدار دارد مسؤولان باید با مردم ارتباط داشته تا مردم مشکلات خود را بی پرده با آنها در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbaab0.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما