دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 68418
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
به اتهام اعتراض به اقدامات توسعه طلبانه اسرائیل:

​بانوی فلسطینی و دخترش حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند

قم نيوز : پلیس اسرائیل عصر یکشنبه یک زن فلسطینی و دخترش که از معترضان به اقدامات توسعه طلبانه صهیونیست ها در بیت المقدس هستند، را دستگیر کرده و در ادامه با ارائه احکامی ورود آن ها به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد.
​بانوی فلسطینی و دخترش حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند
​بانوی فلسطینی و دخترش حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند
به گزارش قم نیوز پلیس اسرائیل عصر یکشنبه یک زن فلسطینی و دخترش را در سرزمین های اشغالی دستگیر کرده و در ادامه با ارائه احکامی ورود آن ها به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد.

خدیجه اویس توسط صهیونیست ها برای بازجویی احضار شده و ضمن حکمی که به وی ارائه شد، به مدت 6 ماه حق ورود به مسجدالاقصی از وی سلب شد. یک هفته پیش نیز خدیجه برای بازجویی احضار شده بود و حکم مشابهی، هرچند فقط برای یک هفته دریافت کرده بود. نظامیان دختر او با نام صحيفة أبو غاليه را نیز احضار کرده و او نیز به مدت 2 هفته اجازه ورود به مسجدالاقصی را نخواهد داشت. صحیفه عصر یک شنبه  درحال خروج از این مکان مقدس توسط نظامیان بازداشت شد.

لازم به ذکر است خدیجه و چند تن از زنان فلسطینی در بیت المقدس اشغالی، بارها توسط نظامیان و پلیس اسرائیل بازداشت شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند. این زنان فعالان فلسطینی معترض به اقدامات توسعه طلبانه صهیونیست ها در مسجدالاقصی و برپایی تورهای تحریک آمیز شهرک نشینان یهودی با مشایعت نظامیان مسلح در این مکان مقدس می باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7t93.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما