سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 68429
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد

پیش بینی احداث دو هتل در بیمارستان 1000 تختخوابی قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در بیمارستان هزار تختخوابی قم احداث دو هتل پیش بینی شده است تا این بیمارستان گردشگران سلامت را از داخل و خارج کشور جذب کند.
پیش بینی احداث دو هتل در بیمارستان 1000 تختخوابی قم
پیش بینی احداث دو هتل در بیمارستان 1000 تختخوابی قم
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی با اشاره به راه توسعه استان قم اظهار کرد: راه توسعه این استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از طریق توجه به بخش‌های خدمات و گردشگری است، 54 درصد سرمایه گذاری در قم در بخش‌های خدمات و بازرگانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هنوز تمام ظرفیت‌های هتل‌های این شهر پر نمی‌شود ادامه داد: شهر قم یک شهر بین راهی است و مقصد نیست و ما به دنبال بالا بردن زمان ماندگاری زائران در شهر قم هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، رویکرد کنونی گردشگری در قم را گردشگری مذهبی دانست و تصریح کرد: باید به دنبال تقویت بخش توریسم درمانی در شهر قم باشیم، در بیمارستان هزار تخت خوابی قم احداث دو هتل پیش بینی شده است تا این بیمارستان گردشگران سلامت را از داخل و خارج کشور جذب کند.

بهشتی افزود: به دنبال بازآفرینی بافت‌های تاریخی و فرسوده شهر قم هستیم و پیاده رو کردن خیابان ارم در این راستا بود، همچنین تبدیل بازار کهنه شهر قم به راسته صنایع دستی را در دستور کار داریم، پروژه‌های این چنینی می‌تواند نوسازی این بافت‌ها را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: در قالب ماده 27 به دنبال واگذاری تالار مرکزی شهر قم به بخش خصوصی هستیم، اداره ارشاد توان مدیریت این تالار را ندارد و هنوز بهره برداری مناسبی از تالار مرکزی شهر قم صورت نگرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: در صورت واگذاری پروژه ای همچون تالار مرکزی شهر قم به سرمایه گذار، او تنها به دنبال کسب درآمد است، به همین دلیل واگذاری این پروژه برای بهره برداری به یکی از تشکل‌های هنری استان در دستور کار ما است و این مساله مطالبه استاندار قم است، اما پروسه این کار در وزارت ارشاد طولانی شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci35aq.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما