سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 68435
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهردار قم: شهرداری از سرمایه‌گذاری در قم حمایت می‌کند‌

قم نيوز : شهردار قم گفت: سیاست شهرداری حمایت از سرمایه گذران بوده تا پروژه‌های شهری در زمان‌بندی‌های مشخص آماده بهره‌برداری شود.
شهرداری از سرمایه‌گذاری در قم حمایت می‌کند‌
شهرداری از سرمایه‌گذاری در قم حمایت می‌کند‌
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد در شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات پیش روی مجتمع تجاری سالاریه باید در فضایی مناسب و منطقی حل شود.
شهردار قم با اشاره به مجوز کاهش 50 درصدی صدور عوارض پروانه ساختمانی به یک فرد حقیقی، بیان کرد: اگر ملکی که قبلاً به‌صورت قولنامه‌ای بوده سند گرفته باشد و درخواست تخفیف در عوارض تجاری‌سازی داشته باشد باید پس از تصویب در شورای اسلامی شهر به آن رسیدگی شود.
سقائیان‌نژاد با بیان لایحه اخذ مجوز سهم الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه، گفت: سیاست شهرداری حمایت از سرمایه گذران بوده تا پروژه‌های شهری در زمان‌بندی‌های مشخص آماده بهره‌برداری شود.
وی لایحه اخذ مجوز سهم الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: باوجود تمام تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای این پروژه باید روند و روال اداری نیز به‌درستی انجام‌شده و حقوق شهرداری نیز در این پروژه پایمال نشود.
انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdcftjdv.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما