چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 68469
منبع : خبرگزاری ايرنا

جشن بزرگ همبستگی با حضور سالارعقیلی درقم برگزار شد

قم نيوز : جشن بزرگ همبستگی ، اختتامیه دهمین جشنواره هلهله فرشته ها و تجلیل از خیران و خادمین امر ازدواج سه شنبه شب با حضور استاندار ، جمعی از مسئولان اجرایی ، سالار عقیلی از هنرمندان کشور و جمعی از اقشار مختلف مردم در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.
جشن بزرگ همبستگی با حضور سالارعقیلی درقم برگزار شد
جشن بزرگ همبستگی با حضور سالارعقیلی درقم برگزار شد
به گزارش قم نیوز مدیرکل ورزش و جوانان قم دراین مراسم با تبریک عید غدیرخم و هفته دولت اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید 21 مکان ورزشی دراستان با اعتبار 800 میلیارد ریال ساخته و افتتاح شده و 7 پروژه ورزشی نیز در هفته دولت افتتاح و تجهیز شده است.
حسن عابدی ، تکمیل و بازسازی سالن های مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، تجهیز و بازسازی کفپوش پنج سالن ورزشی ، احداث زمین چمن های مصنوعی روستاهای قنوات، قلعه چم و خورآباد ، تکمیل و بازسازی سالن روستای صرم، تکمیل و بهره برداری از سالن چند منظوره شهدای شهرک قائم را طرح های ورزشی مربوط به هفته دولت ذکر کرد.

در هفته دولت 181 طرح با 471 میلیارد تومان دراین استان به بهره برداری رسیده و یا خواهد رسید.
وی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه ازدواج در کاهش آسیب های اجتماعی، بر ضرورت مشارکت همگانی در ساماندهی امور جوانان تأکید کرد و گفت: فعالان و خیران این حوزه در سال های گذشته حضور و مشارکت بسیار مناسبی در این حوزه داشته اند که حقیقتا جای قدردانی دارد.

عابدی همچنین گفت: سامانه خیرین وموسسات مردم نهاد جهت تسهیل در امر ازدواج به زودی در قم رونمایی خواهد شد.

در جشن بزرگ همبستگی و تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج ، در راستای یک عمل خیرخواهانه پیراهن تیم ملی فوتبال مردان ایران که به امضای تمامی بازیکنان تیم ملی قبل از بازی با اسپانیا مزین بود به فروش گذاشته شد، تا عواید حاصل از آن صرف امر ازدواج جوانان شود.

همچنین دراین جشن نماینده آستان قدس رضوی ،هزینه کامل سفر به مشهد الرضا برای تمامی زوج های جوان حاضر در جشن بزرگ همبستگی را تقبل کرده از تمامی آنها دعوت به عمل آورد. تجلیل از تعدادی اززوج های جوان به عنوان جوانان الگو ساز از دیگر برنامه های این مراسم بود.
دراین مراسم همچنین سالار عقیلی از هنرمندان کشور به صورت زنده به اجرای برنامه پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcco0qe.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما