شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 68584
منبع : خبرگزاری مهر

هفته نخست لیگ فوتبال نوجوانان قم با صدرنشینی تیم هما پایان یافت

قم نيوز : هفته نخست لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی نوجوانان با صدرنشینی تیم فوتبال هما پایان یافت.
هفته نخست لیگ فوتبال نوجوانان قم با صدرنشینی تیم هما پایان یافت
هفته نخست لیگ فوتبال نوجوانان قم با صدرنشینی تیم هما پایان یافت
به گزارش قم نیوز هفته اول از فصل جدید لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی نوجوانان روز جمعه به پایان رسید و تیم فوتبال هما با بهره مندی از پیروزی پرگل و قاطع خود در هفته آغازین صدرنشین شد.

هما در ورزشگاه تختی قم به دیدار تیم آریا رفت و توانست این تیم را ۷ بر یک در هم بکوبد و ۳ امتیاز این بازی را کسب کند اما دیگر تیم برنده قاطع هفته نخست تیم شاهین بود که ۵ بر صفر وحدت را شکست داد و لیگ را با برد آغاز کرد.

تیم فوتبال شهر قائم نیز در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ فوتبال نوجوانان قم ۵ بر یک از سد تیمپیام عبور کرد و پیروزان نیز در مسابقه برابر مهام پلیمر با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب ۳ امتیاز شد.

تنها تساوی هفته اول لیگ نوجوانان در بازی تیم‌های عقاب و سیاه جامگان رقم خورد و عقاب که بازی را ۲ بر صفر برده داشت با دریافت ۲ گل در اواخر وقت بازی، پیروزی را از دست داد و دو تیم با تساوی ۲ بر ۲، امتیازات را تقسیم کردند.

در لیگ فوتبال نوجوانان استان قم ۱۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. تیم قهرمان این مسابقات، نماینده استان قم در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در دسته مناطق خواهد بود که برترین‌های آن به لیگ برتر نوجوانان کشور صعود می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaymni.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما