يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 68619
منبع : خبرگزاری ايرنا
معاون استاندار:

توسعه حوزه تعاون به اقتصاد قم کمک می کند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: توسعه حوزه تعاونی ها در بخش های مختلف در ارائه خدمات رسانی، به اقتصاد استان کمک شایانی می کند.
توسعه حوزه تعاون به اقتصاد قم کمک می کند
توسعه حوزه تعاون به اقتصاد قم کمک می کند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری روز یکشنبه در آیین بهره برداری از طرح های تعاون قم اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید تعاونی های استان را مورد حمایت قرار دهند تا حوزه های تعاون در استان قم توسعه پیدا کند.

وی افزود: باید خدمات در قالب تعاونی ها ارائه شود تا بازتاب اقتصادی و اجتماعی خوبی در جامعه داشته باشد.
وی، تعاون را رکن سوم اقتصاد استان دانست و گفت: جلسه های مختلفی در استانداری قم با مسئولان تعاونی ها برگزار کرده ایم تا به مشکلات آنان رسیدگی شود تا با حل مسائل بتوانند خدمات مناسب تری در جامعه ارائه کنند.

معاون استاندار قم تاکید کرد: خدماتی که از سوی تعاونی ها صورت می گیرد به علت کاهش هزینه تمام شده برای مردم مقرون به صرفه است.
غضنفری بر فعالیت تعاونی ها در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: تعاونی ها باید با همراهی و هم افزایی مدیران دستگاه ها با پشت سر گذاشتن موانع، به اجرای طرح ها بیشتری برای بهره برداری و استفاده جامعه اقدام کنند.
وی گفت: در حال حاضر نقص هایی در تعاونی ها وجود دارد که باید با همفکری و ارائه راهکارها مورد بررسی قرار گیرد و در همین راستا باید روحیه تعاون را در رفع نیازهای جامعه تقویت کرد.

غضنفری خاطرنشان کرد: بانک های عامل استان قم در همراهی مسئولان تعاونی ها تاکنون تسهیلات خوبی ارائه کرده اند که امیدواریم این خدمات استمرار داشته باشد، ضمن این که قم یکی از استان های موفق در مشارکت و همراهی دستگاه های خدمت رسان است که شاهد توسعه و عمران این استان در ابعاد مختلف هستیم.

در این آیین یک مجتمع مسکونی با 2 بلوک واقع در بلوار غدیر قم در 54 هزار متر مربع، 225 واحد، سه هزار متر مربع مجموعه فرهنگی و تفریحی و چهار هزار و 800 متر مربع فضای سبز با اشتغال زایی 200 تن به بهره برداری رسید.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcjhmem.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما