دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 68696
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم خبر داد

موفقيت دووميداني‌كاران ناشنواي قم با كسب 2 مدال

قم نيوز : دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از درخشش و موفقيت دووميداني‌كاران ناشنواي قم با كسب دو مدال پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.
موفقيت دووميداني‌كاران ناشنواي قم با كسب 2 مدال
موفقيت دووميداني‌كاران ناشنواي قم با كسب 2 مدال
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی امروز اظهار کرد: تیم دومیدانی ناشنوایان قم در حالی عازم مسابقات قهرمانی کشور شد که این پیکارها در زنجان به انجام رسید و در ترکیب تیم قم مرضیه کریمی در رشته‌های پرش طول و پرش ارتفاع به میدان رفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فاطمه حسینی در 60 متر، نرگس خسروی و زهرا شیری در 400 متر و 800 متر، فاطمه شکری و سمانه شکری در 60 متر و پرش طول به همراه زهرا ترابی در رشته‌های 400 متر و پرتاب وزنه دیگر نماینده‌های هیأت قم در این دوره از مسابقات بودند.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با اشاره به مربیگری الهه قاسمی‌زاده و سرپرست خانم محمدی در تیم بانوان قم، اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها شاهد درخشش مجدد چهره‌ موفق سال‌های اخیر دوومیدانی بانوان ناشنوای قم یعنی مرضیه کریمی بودیم که موفق به کسب مدال طلا شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان کشور جنبه انتخابی تیم ملی نیز داشت، ابراز کرد: مرضیه کریمی در رشته پرش ارتفاع با پرشی به میزان یک متر و 10 سانتیمتر بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست ایستاد و قهرمانی ایران همراه با نشان زرین طلای این پیکارها را به خود اختصاص داد.

غیاثی با بیان اینکه تیم دوومیدانی ناشنوایان قم یک مدال نیز از بخش مردان این دوره از پیکارها به دست آورد، ابراز کرد: امسال تیمی کاملا جوان در هر دو بخش اقایان و بانوان به نمایندگی از هیأت قم راهی مسابقات کردیم و جای بسی خوشحالی است که این تیم دو مدال به دست آورد، مطمئین باشید از این تیم جوان در آینده خبرهای خیلی بهتری خواهیم شنید زیرا استعدادهای خوبی شناسلیی کرده‌ایم که همه آنها زیر ۲۰ سال و بسیار آینده‌دار هستند.

وی به مدال کسب شده در بخش مردان این دوره از مسابقات دوومیدانی داخل سالن ناشنوایان کشور نیز اشاره و اظهار کرد: بعد از طلای مرضیه کریمی در نخستین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن بانوان ناشنوا، مهدی سوری در رشته پرش طول مردان به مقام سوم و نشان برنز رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepp8p.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما