سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 68727
منبع : خبرگزاری فارس

سرمربي و گلزن سوهان قم بهترين‌هاي ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : سرمربي و گلزن تيم فوتسال سوهان محمدسيماي قم به دليل عملكرد موفق در هفته هشتم ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به عنوان بهترين‌هاي ليگ انتخاب شدند.
سرمربي و گلزن سوهان قم بهترين‌هاي ليگ برتر فوتسال
سرمربي و گلزن سوهان قم بهترين‌هاي ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز تیم سوهان محمدسیمای قم در جدال بالای جدولی‌های هفته هشتم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم لبنیات ارژن فارس به برتری رسید تا یکی از تیم‌های پیروز این هفته لقب گرفته و بار دیگر به جمع سه تیم بالای جدول بازگردد.

شاگردان حسین صبوری در تیم سوهان محمدسیمای قم در بازی خانگی هفته هشتم از نیم‌فصل نخست مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن شهید حیدریان قم میزبان لبنیات ارژن فارس بودند و با اختلاف یک گل حریف مدعی خود را شکست دادند.

تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم که رکورد نباختن در این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور را با شکست سنگین هفته هفتم مقابل مس سونگون قهرمان فصل 2018 باشگاه‌های آسیا از دست داده بود، برای تداوم نتایج موفق خود و ماندن در جمع شانس‌های کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بیستم، تیم لبنیات ارژن فارس را در خانه خود با حساب سه بر دو مغلوب کرد.

شاگردان حسین صبوری در این دیدار ابتدا از حریف خود با یک گل عقب افتادند اما در ادامه دو بار دروازه تیم لبنیات ارژن فارس را گشوده و نیمه نخست را دو بر یک بردند تا اینکه میهمان در نیمه دوم گل تساوی را وارد دروازه سوهان قم کرد و سوهانی‌ها در لحظات پایانی گل برتری خود را به ثمر رساندند.

نماینده فوتسال قم که در هشت هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های ایران با تیم‌های شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، مقاومت قرچک، سن‌ایچ ساوه، فرش‌آراء مشهد، آذرخش بندرعباس، مس سونگون و لبنیات ارژن فارس روبه‌رو شده و یک باخت، سه تساوی و چهار برد در کارنامه دارند اکنون با 15 امتیاز و بر حسب تفاضل گل نسبت به تیم 15 امتیازی حفاری اهواز در مکان سوم جدول هستند.

این در حالی است که تیم گیتی‌پسند اصفهان اکنون با 22 امتیاز در صدر ایستاده و اتفاق ویژه بعد از پیروزی در بازی خانگی هفته هشتم مقابل لبنیات ارژن فارس، انتخاب حسین صبوری سرمربی تیم سوهان به عنوان برترین مربی هفته و روح‌الله ایثاری زننده دو گل این تیم به عنوان یکی از پنج بازیکن شاخص هفته هشتم در تیم منتخب این هفته بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjaaem.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما