سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 68734
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مدیران معاونت تهذیب حوزه از دوره تجمیع طلاب مدارس حافظین بازدید کردند

قم نيوز : جمعی از مدیران معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه با حضور در دوره تجمیع طلاب پایه اول مدارس حافظین در امامزاده جمال(ع) قم با حفاظ نوجوان دیدار و گفت وگو کردند.
مدیران معاونت تهذیب حوزه از دوره تجمیع طلاب مدارس حافظین بازدید کردند
مدیران معاونت تهذیب حوزه از دوره تجمیع طلاب مدارس حافظین بازدید کردند
به گزارش قم نیوز مدیر قرآن و حدیث حوزه های علمیه در این دیدار ضمن تشریح برنامه­ های این دوره آموزشی، تهذیبی و تربیتی اظهارداشت: این مدیریت از چهار سال پیش به صورت خودجوش و بر حسب نیاز اقدام به راه اندازی مدارس حافظین ویژه طلاب سطح 1حوزه نمود که در آغاز، تعداد این مدارس به شش مدرسه می­رسید.

حجت الاسلام  سید مصطفی رضوی افزود: این دوره با حضور 140 نفر از طلاب پایه اول از جمعه گذشته شروع شده و تا عصر 5 شنبه (15 شهریور ماه) ادامه خواهد داشت و عصر پنجشنبه با سخنرانی معاون تهذیب حوزه ­های علمیه به کار خود پایان می دهد.

وی با بیان اینکه مدارس حافظین پس از تایید و حمایت مدیر حوزه­ های علمیه و ابلاغ دستورالعمل مدارس حافظین از سوی معاون آموزش به حوزه­های علمیه، از 6 به 11 مدرسه توسعه یافت، ادامه داد: فعالیت های قرآنی این مدارس به صورت مختلف برنامه ریزی شده است؛ اکثرمدارس دارای طرح شش ساله حفظ قرآن کریم بوده و یک مدرسه نیز دارای طرح دو ساله می­باشد.

این مدیر تهذیبی بیان داشت: در این دوره با توجه به نقش مهم اساتید قرآن و مدیران مدارس حافظین، هم­زمان دو برنامه نیز در سطح مدیران و اساتید قرآن از سوی این مدیریت پیگیری و دنبال می شود.

حجت الاسلام رضوی اظهارداشت: اساتید در یک دوره شش روزه در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) قم حضور پیدا کردند و نشست تخصصی ویژه مدیران از ساعت 9 تا 12 جهت تبیین سیاست­ها و برنامه­ ها و ارائه گزارشی از روند دوره تابستانی حفظ سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkqn-.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما