چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68753
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حسینی کاشانی:

فعالیت های کانون های مساجد، دلبستگی به مساجد را روز به روز بیشتر کرده است

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با محور قرار دادن مسجد در فعالیت های فرهنگی و قرآنی نقش موثری را در جذب افراد ایفا کرده و روز به روز دلبستگی به مساجد بیشتر می شود.
فعالیت های کانون های مساجد، دلبستگی به مساجد را روز به روز بیشتر کرده است
فعالیت های کانون های مساجد، دلبستگی به مساجد را روز به روز بیشتر کرده است
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی  امروز  در مراسم افتتاحیه دوره های ارتقاء مربیان خانه‏ های نور سراسر کشور که در  قم در حال برگزاری است، ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری برنامه های فرهنگ قرآنی در قم گفت: یکی از برنامه هایی که می تواند در راستای ترویج فرهنگ قرآنی موثر باشد حضور مربیان آموزش دیده است تا بتوانند جاذبه ایجاد کرده و نسل جدید را روز به روز نسبت به قرآن علاقه مند نموده و محبت آنها را به قرآن بیشتر کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حفظ قرآن گفت: رهبر معظم انقلاب به مباحث قرآنی به ویژه حفظ قرآن تاکید دارند و می فرمایند باید ده میلیون حافظ داشته باشیم.

حسینی کاشانی با اشاره به بحث عمل به قرآن و توجه به مفاهیم قرآنی گفت: اگر بخواهیم در راستای فعالیتهای قرآنی برنامه جامعی را دنبال کنیم نیازمند تربیت الگوهای قرآنی هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ٥٠٠ خانه نور در سراسر کشور در رابطه با آموزش قرآن فعالیت می کنند و کانون های مساجد با محور قرار دادن مسجد در فعالیت های فرهنگی و قرآنی نقش موثری را ایفا کرده و روز به روز دلبستگی به مساجد بیشتر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تاکید کرد:چنین برنامه هایی می تواند بسیار راهگشا باشد چرا که شاخص های قرآنی باید روز به روز در کشور افزایش یابد.

حسینی کاشانی تصریح کرد: با محور قرار دادن مسجد به عنوان یکی از ارکان اسلامی، به توفیقات بیشتری دست خواهیم یافت

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipyaq.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما