چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 68762
منبع : خبرگزاری ايرنا
دبیر اتاق اصناف:

بیش از 12 هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم انجام شد

قم نيوز : عضو هیات رئیسه و دبیر اتاق بازرگانی قم گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه 12 هزار و 500 مورد بازرسی از اصناف و کسبه این استان انجام شد.
بیش از 12 هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم انجام شد
بیش از 12 هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم انجام شد
به گزارش قم نیوز سید ابراهیم صحفی در گفت وگویی افزود: در همین مدت 1141شکایات مردمی دریافت و به آنها رسیدگی شده است، ضمن اینکه در خصوص عدم درج قیمت 466 پرونده و عدم صدور فاکتور 59 پرونده تشکیل گردید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصناف، بازاریان و بنکداران قم که همکاری لازم را با اتاق اصناف جهت عرضه کالا با قیمت قبل و خدمت رسانی به همشهریان کردند، اظهار داشت: در انبارهای بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی این استان به تعداد کافی برنج و شکر و سایر اقلام مواد غذایی موجود می باشد و قیمت ها با دقت پیگیری و کنترل می شود.

صحفی درادامه خاطرنشان کرد: اصناف و کسبه باید هرچه سریعتر نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه جامع انباراقدام نمایند.
وی با بیان اینکه از 28شهریورماه ثبت نام دراین سامانه الزامی است گفت: با توجه به اینکه صدور بارنامه جهت جابجایی و حمل هر نوع کالایی باید از طریق ثبت در سامانه انجام شود لذا از کسبه و اصناف تقاضا داریم در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی گفت: در حوزه بازار و توزیع مشکلی نداریم ولی کارخانجات کالا را به صورت قطره چکانی عرضه می کنند که این امر سبب القاء حس کمبود و ایجاد نیاز کاذب و تشویق به خرید می شود و زمینه را جهت سودجوئی فراهم می کنند.

صحفی در ادامه به اقدامات اتاق اصناف قم پیرامون نظارت و بازرسی از واحد های صنفی گفت: بازرسان اتاق اصناف قم با همکاری اداره اماکن،تعزیرات و سازمان صنعت،معدن و تجارت به طور مرتب از واحد های صنفی بازدید و به تخلفات رسیدگی می کنند.
در حال حاضر 35 هزار واحد صنفی و 60 اتحادیه زیرمجموعه اتاق اصناف قم فعال می باشند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdciryaq.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما