چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 68773
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد:

بهره مندی از تجربیات ارزنده بازنشستگان شهرداری برای توسعه شهر قم

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه ‌انسانی شهرداری قم با اشاره به تجربیات ارزشمندی که بازنشستگان شهرداری داشته اند، بهره مندی از این تجربیات را برای توسعه و پیشرفت شهر قم ضروری دانست.
بهره مندی از تجربیات ارزنده بازنشستگان شهرداری برای توسعه شهر قم
بهره مندی از تجربیات ارزنده بازنشستگان شهرداری برای توسعه شهر قم
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر در هفتمین جشن شکرانه خدمت و آیین تجلیل از خدمات بازنشستگان شهرداری قم، بیان کرد: بازنشستگان همکار همیشگی ما هستند و بعد از 30 سال خدمت باید همچنان از خدمات و تجربیات ارزشمند ایشان بهره‌مند شویم.
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تشکیل کانون بازنشستگان برای استفاده از تجربیات ارزنده بازنشستگان شهرداری، بیان کرد: امروز فرصتی پیش آمده که از شما و خانواده های گرامی به پاس تلاش های ارزنده‌ای که در دوران خدمت در شهرداری داشته اید، تقدیر کنیم.
رنجبر بیان کرد: شهرداری وظیفه خود می داند از خدمات ارزنده بازنشستگان تشکر کند و برگزاری این مراسم ها نیز گامی در این راستا است.
وی ضمن ارج نهادن خدمات بازنشستگان به شهرداری و شهر قم، خاطرنشان کرد: همراهی خانواده بازنشستگان بسیاری ارزشمند بوده است و ما این همراهی را ارج می نهیم.
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تاکید کرد: امیدواریم در شهرداری زمینه‌ای برای استفاده از تجربیات شما عزیزان فراهم شود و همه بتوانیم در مسیر ارتقاء و توسعه شهر قم مثمر ثمر باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcae0ni.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما