يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 68934
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت کبدی قم خبر داد؛

شکست تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور

قم نيوز : دبیر هیئت کبدی استان قم از پایان کار تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور با ۴ شکست خبر داد.
شکست تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور
شکست تیم کبدی قم در مسابقات نوجوانان پسر کشور
به گزارش قم نیوز محمد رضا رجایی اظهار داشت: رقابت‌های کبدی نوجوانان پسر قهرمانی کشور در اردبیل در حال برگزاری است و کبدی کاران قمی در مرحله گروهی این مسابقات ۴ بازی برگزار کردند و رقابت‌های خود را به پایان بردند.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۱۹ تیم برگزار می‌شود تیم کبدی قم در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌ها خراسان رضوی، کردستان، خوزستان و فارس همگروه بود اما در هر ۴ بازی خود مغلوب شد و نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: تیم  کبدی نوجوانان پسر قم  در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی کشور برابر خوزستان ۴۵ بر ۴۰ بازنده شد و سپس دومین مسابقه خود را برابر خراسان رضوی برگزار کرد و  ٦٢ بر ٣٢ شکست خورد.

رجایی بیان داشت: کبدی کاران نوجوان قمی که در حال تجربه اندوزی هستند در بازی سوم ۵۳ بر ۴۳ برابر تیم استان فارس نتیجه را واگذار کردند و در نهایت با شکست ۵۴ بر ۲۰ برابر کردستان به کار خود در این مسابقات خاتمه دادند.

وی عنوان کرد: کبدی در قم یک رشته ورزشی در حال گسترش است و تلاش شده جوانان و نوجوانان را به سمت این رشته جذب کنیم و آمار علاقمندان به این رشته نیز رو به فزونی است اما برای کسب نتیجه باید صبور باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxhem.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما