سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 69017
منبع : خبرگزاری مهر
مربی تیم کاتای قم خبر داد؛

کسب مدال نقره کاراته کای قمی از مرحله دوم لیگ کاراته وان

قم نيوز : مربی تیم کاتای قم از کسب مدال نقره کاراته کای قمی از مرحله دوم لیگ کاراته وان که در اردبیل برگزار شد، خبر داد.
کسب مدال نقره کاراته کای قمی از مرحله دوم لیگ کاراته وان
کسب مدال نقره کاراته کای قمی از مرحله دوم لیگ کاراته وان
به گزارش قم نیوز علی سلطانی اظهار داشت: مرحله دوم لیگ کاراته وان آینده سازان کشور روز دوشنبه در سالن جهان پهلوان حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد و یک کاتاروی قمی موفق شد در رده سنی جوانان صاحب گردن آویز نقره این مسابقات شود.

وی افزود:  در این رقابت‌ها که در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد سید مجید وکیلی کاراته کای خوش استیل و پرافتخار باشگاه شهید زین الدین توانست در کاتای انفرادی رده سنی جوانان پس یک دور استراحت در دور دوم تایماز پارچه باف اکبری از آذربایجان شرقی را با کاتای پاپورن شکست دهد.

مربی تیم کاتای قم گفت: وکیلی در دور سوم نیز علیرضا رجبی از گیلان را با کاتای آناندای با نتایج مشابه ۵ بر صفر مغلوب خود کرد و در بازی چهارم با کاتای چاتان یاراکوشانکو محمد حسین خدادادی از اصفهان را با نتیجه ۳ بر ۲ برد و راهی دیدار فینال شد.

سلطانی بیان داشت: در دیدار فینال وکیلی در مصاف با حریف تهرانی خود احمدرضا محمودی با ناباوری در کاتای خود بی تعادل شد و بازی را واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد و علیرضا رجبی و علی محمودی هم بر سکوی سوم ایستادند.

وی عنوان کرد: نقره مجید وکیلی در حالی به دست آمد که سید مجید وکیلی در مرحله اول این رقابت‌ها هم توانسته بود مدال برنز را کسب کند. وکیلی به مربیگری برادران سلطانی تنها مدال آور کاراته قم از مرحله دوم لیگ کاراته وان کشور است ضمن اینکه مجید جهان آرا و محسن سیار به عنوان سرپرست تیم استان را همراهی کردند.

مربی تیم کاتای قم تصریح کرد: از مجموعه برادران سلطانی حسین خدری و متین محمدی یکتا در این رقابت‌ها حضور داشتند که علیرغم شایستگی از کسب مدال بازماندند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmxqe.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما