چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 69051
منبع : خبرگزاری ايرنا

150 امدادگر قمی عزاداری دهه اول محرم را پوشش می دهند

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: 150 امدادگر و نجاتگر، آیین های عزاداری دهه اول محرم الحرام را در این استان پوشش می دهند.
150 امدادگر قمی عزاداری دهه اول محرم را پوشش می دهند
150 امدادگر قمی عزاداری دهه اول محرم را پوشش می دهند
به گزارش قم نیوز از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی با اشاره به آغاز مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در اقصی نقاط شهر قم افزود: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان افتخار این را دارد که امسال نیز خادم عزاداران حسینی در مراسم عزاداری محرم بوده و نسبت به ارائه خدمات امدادی و درمانی اقدام کند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی در دهه اول محرم، طبق سنوات گذشته در هیات های بزرگ مذهبی استان در دو قسمت خواهران و برادران برای ارائه خدمات امدادی و درمانی مستقر هستند.

وی تصریح کرد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی در سال‌های گذشته چندین جلسه با سر تیم‌های امدادی و امدادگران برگزار شد و مسائل و موضوع های مختلف برای ارتقاء سطح خدمات در محرم امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهرامی افزود: امدادگران در روزهای تاسوعا و عاشورا علاوه بر پوشش امدادی هیات های مذهبی، در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) نیز مستقر هستند و به عزاداران حسینی خدمات امدادی و درمانی ارائه خواهند کرد.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdca6wni.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما