دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 6906

حریفان قم در سرکل کبدی باشگاه‌های کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: حریفان تیم مردان هیئت کبدی قم در نخستین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور مشخص شدند.
حریفان قم در سرکل کبدی باشگاه‌های کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی کشورمان نخستین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور در تبریز برگزار می‌شود و تیمی از قم نیز همچون کبدی سالنی و کبدی ساحلی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

نخستین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی هیئت کبدی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار می‌شود که عنوان این دوره از رقابت‌ها سالروز آزاد سازی خرمشهر است و در آن تیم‌های مطرح کشور حضور دارند.

این مسابقات از امروز آغاز شده و به مدت سه روز ادامه می‌یابد که این دوره با شرکت ۱۱ تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام فدراسیون کبدی نخستین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی سرکل کبدی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان با حضور چهره‌های مطرح کبدی کشور برگزار خواهد شد.

۱۱ تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه پنج تیمی مرحله مقدماتی را به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌کنند و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت در حالی که چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی تکلیف قهرمان این دوره از رقابت‌ها را مشخص خواهند کرد.

کمیته فنی فدراسیون کبدی کشورمان با حضور در محل برگزاری این دوره از رقابت‌ها نفرات برتر این مسابقات را به منظور شرکت در اردوهای آماده سازی تیم ملی سرکل کبدی مردان کشور مشخص خواهد کرد.

علاوه بر تیم اعزامی مردان هیئت کبدی استان قم، تیم‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، تهران، گلستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان شمالی و اردبیل تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها هستند.

سرکل کبدی یا کبدی دایره‌ای در فضایی باز و در زمین چمن برگزار می‌شود. در این نوع از ورزش کبدی زمین بازی به شکل دایره بوده و به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شود و هر تیم برای انجام مسابقه ۸ بازیکن در زمین و ۶ بازیکن روی نیمکت در اختیار دارد و مدت زمان برگزاری این بازی دو وقت ۲۰ دقیقه‌ای مفید است.

تیم سرکل کبدی قم در حالی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد که کبدی قم در دو سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی سالنی باشگاه‌های کشور و همچنین قهرمانی لیگ برتر کبدی ساحلی مردان کشور شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.xqea2bqoela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما