پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 69101
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هفت قم:

پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر توسعه می‌یابد

قم نيوز : شهردار منطقه هفت قم به برنامه‌های این منطقه در راستای توسعه پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ظرفیت پارکینگ‌های حاشیه‌ای و طبقاتی در حدود 7 هزار خودرو است، ولی در بعضی فضاهای این منطقه کمبود این مهم مشهود است.
پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر توسعه می‌یابد
پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر توسعه می‌یابد
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان با اشاره به اقداماتی که در منطقه هفت در راستای بهبود فضاهای فرسوده و بهسازی محلات صورت گرفته است، اظهار کرد: در زمینه جداره سازی نیز شوارع فرعی را سازمان بهسازی اطراف حرم با همکاری اداره راه و شهرسازی در حال انجام دارد، کارهای بسیار مناسبی در زمینه احیاء بافت تاریخی در این مناطق در حال انجام است.

شهردار منطقه هفت قم اذعان کرد: به دلیل قرارگیری هسته مرکزی شهر دراین منطقه و وجود این مکان‌های تاریخی پیاده راه سازی این مناطق در دست اقدام و بررسی می‌باشد و در حال حاضر در منطقه باغ پنبه در حال اجرا و آماده سازی است.

اقبالیان به برنامه‌های این منطقه در راستای توسعه پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ظرفیت پارکینگ‌های حاشیه‌ای و طبقاتی در حدود 7 هزار خودرو است، ولی در بعضی فضاهای این منطقه کمبود این مهم مشهود است.

وی تصریح کرد: از جمله این معابر خیابان شهداء است، پروژه شهید کاظمی در صورت آغاز 3 هزار پارکینگ به این ظرفیت می‌افزاید، لکه پارکینگی دیگری در خیابان دورشهر به مساحت 3 هزار و200 مترمربع وجود دارد که با تعامل با آموزش و پرورش در صدد استفاده از آن به عنوان پارکینگ عمومی هستیم اما به دلیل قیمت بالای ملک، تملک و ساخت پروژه با کندی مواجه است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqq93.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما