پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 69103
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
بعد از درخشش در مسابقات جهانی تایلند 2018 صورت گرفت:

کسب مدال طلای تیمی و نقره انفرادی در مسابقات بین المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ توسط کارمند شهرداری قم

قم نيوز : تیم ملی وود بال ایران به مقام نخست اولین دوره مسابقات اوپن بین‌المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ رسید و علی ملک‌لی کارمند شهرداری قم با ثبت امتیاز ۱۳۹ نفر دوم بخش انفرادی مسابقات شد.
کسب مدال طلای تیمی و نقره انفرادی در مسابقات بین المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ توسط کارمند شهرداری قم
کسب مدال طلای تیمی و نقره انفرادی در مسابقات بین المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ توسط کارمند شهرداری قم
به گزارش قم نیوز نخستین دور از مسابقات اوپن بین‌المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ با حضور نزديك به ۴۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی برگزار شد و در این مسابقات تیم ملی وود بال ایران به مقام نخست اولین دوره مسابقات اوپن بین‌المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ رسید و علی ملک‌لی کارمند شهرداری قم با ثبت امتیاز ۱۳۹ نفر دوم بخش انفرادی مسابقات شد.

علی ملک‌لی کارمند شهرداری قم که از اعضای تیم ملی وودبال ایران می‌باشد، با بیان اینکه ورزش وودبال از زیرشاخه‌های گلف است، اظهار داشت: آکادمی و انجمن وودبال زیر نظر هیئت گلف استان قم فعالیت می‌کند که چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم پردیسان در اختیار انجمن وودبال قرارگرفته و ما تمرینات خود را در این مجموعه و قسمت‌هایی از زمین چمن طبیعی بوستان علوی و پارک 72 تن انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به حضور در مسابقات جهانی تایلند 2018 افزود: قبل از اعزام به این مسابقات دو اردو تدارکاتی در تهران و گیلان داشتیم که علاوه بر حضور مسابقات جهانی توانستیم به‌طور هم‌زمان در مسابقات آزاد بین‌المللی که هرماه در یک کشور برگزار می‌شود شرکت کنیم.
وی با اشاره به شرایط سخت مسابقات در کشور تایلند عنوان کرد: شرایط جوی دشوار، هوای بارانی و گل‌آلود محل برگزاری مسابقات سبب شد نتوانیم به موفقیت و کسب مقام‌های بالاتر توسط تیم ملی ایران برسیم.

این ورزشکار وودبال فعالیت حرفه‌ای ورزشکاران استان قم را در این ورزش ضروری برشمرد و گفت: ما در تلاش برای بست و گسترش این ورزش در استان قم هستیم، چراکه این‌چنین ورزش‌ها در استان قم ناشناخته و برای جوانان و نوجوانان غریب است.

وی با تأکید بر ضرورت حضور در مسابقات برون‌مرزی افزود: حضور در مسابقات تدارکاتی و بازی‌های بین‌المللی که هر ماه برگزار می‌شود پیش‌زمینه‌ای برای درخشش در نهمین دوره مسابقات جهانی در سال 2020 خواهد بود.

ملک‌لی افزود: شهرداری قم کمک بسیار زیادی در تسهیل کاری همزمان با فعالیت ورزشی بنده به دلیل اینکه بیشتر اوقات در اردو بودم و نمی‌توانستم به‌طور مستمر در محل کار حضورداشته باشم داشته است.

وی با بیان اینکه 15 سال است که در رشته گلف مشغول فعالیت ورزشی است، ابراز کرد: بنده در سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قم مشغول فعالیت هستم که با کمک مسئولان شهرداری توانسته‌ام در کنار فعالیت کاری به ورزش هم ادامه دهم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipzaq.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما