سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 69495
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

پروژه کمربندی قم در ردیف بودجه ملی قرارگرفت/اتوبان قم - تهران به حد اشباع رسید

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری برای احداث کمربندی قم نمی‌کند اظهار کرد: یکی از دلایل نبودن اعتبار ملی است که با پیگیری‌های دکتر لاریجانی ردیف بودجه ای برای این پروژه دیده شده است.
پروژه کمربندی قم در ردیف بودجه ملی قرارگرفت/اتوبان قم - تهران به حد اشباع رسید
پروژه کمربندی قم در ردیف بودجه ملی قرارگرفت/اتوبان قم - تهران به حد اشباع رسید
به گزارش قم نیوز حسن صبوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خانه مطبوعات قم، با اشاره به اینکه حوزه عملکردی اداره راه و شهرسازی بسیار گسترده است گفت: از زمان ادغام این وزارتخانه هم بحث‌های درون شهری و هم برون شهری مطرح می‌شود، و در استان قم با تعاملی که بین این اداره با شهرداری و استانداری وجود دارد پروژه‌ها به خوبی پیشرفت کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه مهمترین بحث‌ها در حوزه راه‌ها است اظهار کرد: تقریباً تمام راه‌های استان بخصوص در ایام خاص به حد اشباع رسیده است، اتوبان قم-تهران و کمربندی قم و حتی اخیراً طبق آمارها اتوبان قم-کاشان هم به حد اشباع رسیده است.

وی با اشاره به اشباع شدن راه‌های استان قم ادامه داد: چند دلیل در این رابطه وجود دارد، یکی اینکه استان قم در مسیر شاهراه 17 استان قرار دارد و همچنین قیمت سوخت آنچنان بالا نیست که مردم به جای وسایل شخصی از وسایل عمومی استفاده کنند.

صبوری با اشاره به موضوع کمربندی استان قم گفت: از سال گذشته صحبت‌هایی در این رابطه انجام شده است و همچنین کمربندی قم در شورای برنامه ریزی استان نیز مطرح وتصویب شده است، چون در این ارتباط نیاز به اعتبار زیادی است از همان ابتدا به دنبال سرمایه گذار بوده‌ایم، و چندین شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند و این پروژه به تصویب هیئت دولت هم رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه دلایلی وجود دارد که سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری نمی‌کند اظهار کرد: یکی از دلایل نبودن اعتبار ملی است که با پیگیری‌های آقای لاریجانی ردیف بودجه ای برای این پروژه دیده شده است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccp0qe.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما