چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 69546
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت كادر فني تيم ملي نوجوانان انجام شد

دختران هندباليست قم مسافر رقابت‌هاي 2019 قهرماني آسيا

قم نيوز : دختران مستعد و آينده‌دار هندبال استان قم از سوي كادر فني تيم ملي براي حضور در مسابقات 2019 قهرماني نوجوانان آسيا انتخاب شدند.
دختران هندباليست قم مسافر رقابت‌هاي 2019 قهرماني آسيا
دختران هندباليست قم مسافر رقابت‌هاي 2019 قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز تداوم روند سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه و استعدادیابی از نخبه‌ها و بازیکنان خوش‌آتیه در هندبال بانوان قم همچنان جریان دارد و نتیجه این کار ادامه تولید بازیکنان مستعد و معرفی آنها به تیم‌های ملی هندبال کشورمان است.

بعد از دختران هندبالیست مستعدی همچون الناز قاسمی، فاطمه خلیلی‌، مرضیه افشاری و ... که محصول استعدادیابی باشگاه سازنده‌ای همچون هدف‌پویان جوان قم هستند و در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران بازی کردند، اکنون دو استعداد دیگر نماینده قم در اردوی تیم ملی هستند.

نسترن گودرزی فراهانی و زهرا فتوحی دو دختر هندبالیست قم هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در یکی از مهمترین میادین برون‌مرزی سال جاری یعنی قهرمانی نوجوانان آسیا دعوت شده‌اند.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان دختر کشور برای حضور پرقدرت در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا به میزبانی گرمسار در سالن سه هزار نفری این شهر برگزار می‌شود، در حالی که اردونشین‌‌های این مرحله، 21 استعداد آینده‌دار و نخبه این رشته از استان‌های تهران، قم، مرکزی، کردستان، خراسان‌رضوی، همدان، سمنان و لرستان هستند که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند.

در این اردو شقایق چراغی، غزل جهان‌باز، نازنین اسلامی، هانیه کریمی و نیوشا آب‌باریکی از تهران، نسترن گودرزی فراهانی و زهرا فتوحی از قم، مهتاب میرزایی جاهد و هستی دوخایی از مرکزی، کارین اصلانی از کردستان به همراه شیدا نجفی و مائده علیپور از لرستان حضور دارند.

همچنین سپیده وحیدیان، پریسا عنبرنسانی، سهیلا ذاکری و یلدا میر از خراسان‌رضوی، الناز یارمحمد و مائده شهبازی از همدان، شیوا زندی به همراه هستی تندر از سمنان دیگر دختران هندبالیست دعوت شده به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی دختران نوجوان ایران به شمار می‌روند.

سرپرستی دختران هندبالیست ملی‌پوش را فاطمه نادری از سمنان بر عهده دارد و این تیم با مربیگری فاطمه محمدخانی از اصفهان و خدیجه قانع از فارس آماده حضور پرقدرت و موفق در مقابل تیم‌های حاضر در مسابقات هندبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmiem.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما