چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : 69549
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد؛

تشکیل پرونده برای ۳۵ درصد گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: ۳۵ درصد گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ در استان قم منجر به تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی شده است.
تشکیل پرونده برای ۳۵ درصد گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ در قم
تشکیل پرونده برای ۳۵ درصد گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی در جلسه تنظیم بازار قم اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری از ۵۱۶۹ گزارش رسیده به سازمان صنعت، معدن و تجارت قم حدود ۳۵۰۰ مورد آن تلفنی، ۵۲۷ مورد شکایت کتبی، ۱۱۱ مورد شکایت حضوری، ۹ مورد از پرتال سازمان حمایت و ۱۰۴۱ مورد گزارش از طریق پیام‌گیر به صورت شبانه‌روز دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تلفن ۱۲۴ گوش شنوای بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم است، تصریح کرد: در راستای نظارت دقیق، هدفمند، مؤثر و به تبع آن برخورد سریع با متخلفان ۳۵ درصد گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ منجر به تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه حداقل زمان رسیدگی به گزارش‌ها حدود ۳۰ دقیقه از زمان گزارش است تصریح کرد: لازم به ذکر است که در ۶ ماهه نخست سال ۱۴ پرونده از ۵۲۷ شکایت کتبی منجر به توافق و رضایت شاکی شده و مابقی با تنظیم برگه گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی عمده گزارش‌های رسیده به سامانه را شامل تخلفات گران‌فروشی، احتکار، کم فروشی امتناع از عرضه عنوان کرد.

سیجانی با تشکر از همکاری و تعامل اتاق اصناف با حوزه معاونت بازرسی و نظارت سازمان، اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ به‌صورت مستمر با حضور نیروی انسانی به صورت تمام وقت تماس‌ها پاسخ داده می‌شود و در تایم شبانه به‌صورت پیام‌گیر گزارش‌های مردمی دریافت می‌شود.

وی در پایان از تمام شهروندان خواست گزارش‌های خود به‌صورت تلفنی با ۱۲۴ تماس حاصل نمایند و با دریافت کد پیگیری از نتیجه گزارش خود مطلع شوند.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdccopqe.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما