پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 69581
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله سعیدی: سنت‌های تبلیغی توسط سازمان تبلیغات اسلامی حفظ شوند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مردم با منبر مانوس هستند و نباید هویت و سنت خودمان را از دست بدهیم گفت: سنت‌های تبلیغی و ابلاغ معارف دین باید حفظ شوند.
سنت‌های تبلیغی توسط سازمان تبلیغات اسلامی حفظ شوند
سنت‌های تبلیغی توسط سازمان تبلیغات اسلامی حفظ شوند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جایگاه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار دختر نمونه آل الله بود که ازدواج نکرد و بهترین فرزند امام موسی کاظم(ع) پس از امام رضا(ع) است، حضرت معصومه(س) در دوران زندگی خود مصیبت‌های زیادی را تجربه کرد و دوره حیات این بانوی بزرگوار در دوران پر از اختناق بود.

وی ادامه داد: حضرت معصومه(س) پس از دریافت نامه ای از امام رضا(ع) از مدینه به سمت مرو حرکت کرد و هجرت این بانوی بزرگوار برکات زیادی را برای کشورمان به دنبال داشت. مرقد حضرت معصومه(س) سرمایه بزرگی برای شهر قم است و در جوار مرقد این بانوی بزرگوار حوزه بزرگی ایجاد شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: مقام معظم رهبری امید زیادی به ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی دارند و ایشان برای راهبری این سازمان به روحانی جوانی اعتماد کردند، اعتماد سازی و جلب رضایت مقام معظم رهبری توسط رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است.

سعیدی استفاده از تجربیات نیروهای قدیمی سازمان تبلیغات اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: سنت‌های تبلیغی و ابلاغ معارف دین باید حفظ شوند، مردم با منبر مانوس هستند و نباید هویت و سنت خودمان را از دست بدهیم؛ نگه داشتن منبر رسول اکرم(ص) یک کار هویتی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر اهمیت فضای مجازی بارها تاکید کردند ادامه داد: فضای مجازی قابل مدیریت است و سازمان تبلیغات اسلامی در این فضا ورود داشته است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه باید از جناح بازی در صحنه اجرا پرهیز کرد، افزود: کشف استعدادهای برتر در میان مبلغان در شهرهای مختلف بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، هر چه این سازمان بی حاشیه تر کار کند، برداشت بیشتری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در واقعه عاشورا حدود نصف روز سختی‌ها را تحمل کردند، اما ببینید خداوند چه عظمتی را به این امام معصوم داد، سازمان تبلیغات اسلامی باید به سرمایه‌هایی همچون مراسم‌های عزاداری توجه کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizwaq.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما