جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : 69619
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو خبرگان رهبری:

مثلث شوم آمریکا، اسراییل و آل سعود، پشتیبان اصلی جنایت تروریستی اهواز بودند

قم نيوز : عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مثلث شوم آمریکا، اسراییل و آل سعود، پشتیبان اصلی جنایت تروریستی اهواز بودند
مثلث شوم آمریکا، اسراییل و آل سعود، پشتیبان اصلی جنایت تروریستی اهواز بودند
مثلث شوم آمریکا، اسراییل و آل سعود، پشتیبان اصلی جنایت تروریستی اهواز بودند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید رحیم توکل با تاکید بر لزوم قاطعیت انقلابی در برابر عوامل جنایتکار حادثه تروریستی اخیر اهواز اظهار داشت: عوامل این جنایت ها باید بدانند که از این قضایا جان سالم به در نمی برند و بالاخره ملت و نظام اسلامی ایران از آن ها انتقام سختی خواهد گرفت و به تعبیر مقام معظم رهبری گوشمالی سختی به حامیان و پشتیبانان آنان نیز خواهیم داد.

وی افزود: آنچه مسلم است این که این ها پشتشان به آمریکا و اسراییل و آل سعود گرم بوده و از این کشورها حمایت می شده اند و لذا باید ریشه ها و عوامل اصلی این جنایت شناسایی شوند تا مردم بهتر بدانند که پشت این ها چه کسانی و دولت هایی هستند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده و ما تا آخر پیگیری می کنیم و عوامل این جنایات را در ملأ عام اعدام می کنیم و در این خصوص از فشار حقوق بشر گندیده آمریکایی نیز هراسی به خود راه نمی دهیم.

وی گفت: این یک اصل بسیار مهم و کلیدی است که ما اگر در موضع دینی خود ثابت قدم باشیم، آن ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند ، کما این که در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ غلطی نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین توکل بر لزوم ثبات قدم و عزتمندی در برابر فشارها و تحریم ها و شیطنت های دشمنان تاکید کرد و افزود: دشمن در منطقه خوزستان و به خصوص اهواز در ماه های اخیر بر روی مسایل قومیتی و ایجاد جنگ عرب و عجم حساب ویژه ای باز کرده بود اما بعد از حادثه تروریستی اخیر همه دیدیم که چه وحدت عجیبی در اهواز در تشییع شهدای مظلوم این قضیه شکل گرفت و به کوری چشم دشمن این وحدت و همدلی روز به روز بیشتر هم می شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: همان طور که در دوران دفاع مقدس با توکل بر خدا و تبعیت از ولی فقیه و انسجام و وحدت در داخل بر دشمن بعثی غلبه کردیم، امروز هم بر دشمنان در جنگ سیاسی و اقتصادی اخیر غلبه پیدا می کنیم.

عضو خبرگان رهبری گفت: بر اساس اسناد موجود در دوران دفاع مقدس، 45 کشور پشت صدام بودند که با ایران بجنگد و به خصوص اوایل جنگ تحمیلی ما ارتش و سپاهی منسجم نداشتیم اما دست خدا به یاری آمد و با یک رهبر و یک ملت در برابر دنیا ایستادیم و این اعجاز الهی بود که به یاری ملت رشید ایران آمد

وی افزود: این مساله به خوبی نشان می دهد که اگر ما در صراط مستقیم باشیم و خدا و دین او را یاری کنیم، پروردگار عالم نیز ما را نصرت خواهد داد ، کما این که در دوران دفاع مقدس حقیقتاً این گونه بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoini.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما