يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 69671
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته چهارم لیگ فوتبال نوجوانان قم؛

تیم‌های عرفان گستر، عقاب و هما حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : تیم‌های فوتبال «عرفان گستر»، «عقاب» و «هما» در هفته چهارم لیگ فوتبال نوجوانان قم بر حریفان خود پیروز شدند.
تیم‌های عرفان گستر، عقاب و هما حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های عرفان گستر، عقاب و هما حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان استان قم روز شنبه پایان یافت و در پایان دیدارهای هفته چهارم رقابت دو تیم صدرنشین حساس‌تر و نزدیک‌تر شد.

در بازی‌های برگزار شده غروب یکشنبه در ورزشگاه تختی قم، تیم عرفان گستر موفق شد در یک بازی نزدیک و نفس گیر با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شاهین پیروز شود و به لطف این پیروزی ارزشمند همچنان روند پیروزی‌های پیاپی خود را حفظ کند.

دیگر تیم موفق لیگ که همانند عرفان گستر همه بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تیم هما است که در هفته چهارم لیگ نوجوانان به دیدار تیم امید شهر قائم رفت و توانست ۳ بر صفر این تیم را با شکست روبرو کند.

تیم مهام پلیمر نزدیک‌ترین تعقیب کننده دو تیم صدرنشین این هفته به دیدار تیم وحدت رفت و حریف خود را با ۳ گل شکست داد تا امتیاز خود را در جدول به عدد ۹ برساند. عقاب نیز در مسابقه برابر تیم سرسخت پیام یک بر صفر به پیروزی رسید و به وضعیت خود در جدول سر و سامان بخشید.

دیدار تیم‌های آریا و سیاه جامگان نیز به دلیل ناقص بودن مدارک بازیکنان سیاه جامگان ۳ بر صفر به سود آریا اعلام شد. بدین ترتیب در جدول تیم‌های هما و عرفان گستر با حداکثر امتیاز یعنی ۱۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و مهام پلیمر با ۹ امتیاز و عقاب با ۷ امتیاز تیم‌های رده‌های سوم و چهارم جدول ۱۰ تیمی لیگ نوجوانان هستند.


انتهای پیا/ 138
https://qomnews.ir/vdcizqaq.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما