يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 69692
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ دسته اول كشور صورت مي‌گيرد

بيس‌باليست‌هاي قم در انديشه جبران ناكامي و مجوز صعود

قم نيوز : بيس‌باليست‌هاي استان قم در تلاش براي كسب مجوز صعود به مرحله نهايي مسابقات ليگ دسته اول بيس‌بال ايران با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
بيس‌باليست‌هاي قم در انديشه جبران ناكامي و مجوز صعود
بيس‌باليست‌هاي قم در انديشه جبران ناكامي و مجوز صعود
به گزارش قم نیوز تیم بیس‌بال هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم که از تیم‌های با سابقه و همیشه مدعی ادوار مختلف لیگ‌های بیس‌بال ایران به شمار می‌رود، امسال در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نتایج چندان مطلوبی کسب نکرد.

بیس‌بالیست‌های قم در مرحله نخست این رقابت‌ها در جدال با تیم‌های طیف تهران، نادری بوشهر، هیأت خراسان‌رضوی و هیأت کرمان که به میزبانی زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، آخرین جایگاه جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد تا عملکرد خوبی در این مرحله از خود نشان ندهد.

این در حالی است که تیم طیف تهران با کسب چهار پیروزی متوالی و ۸۰ امتیاز صدرنشین شد، نادری بوشهر با کسب 40 امتیاز در مکان دوم جای گرفت و تیم‌های هیأت خراسان‌رضوی، هیأت کرمان و هیأت قم هر سه با کسب ۲۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم ایستادند.

در شرایطی که مسابقات لیگ دسته اول بیس‌بال باشگاه‌های کشور در سه مرحله برنامه‌ریزی شده تا قهرمان این فصل مشخص شود، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دیدارهای مرحله دوم با رقابت تیم به میزبانی هیأت البرز و در کرج برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در این مسابقات روزهای شانزدهم تا بیستم مهر ماه در زمین بیس‌بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که روز دوشنبه شانزدهم مهر نخستین بازی بین تیم‌های نادری بوشهر و هیأت قم به انجام می‌رسد و دومین بازی را تیم‌های طیف تهران و هیأت کرمان برگزار می‌کنند.

همچنین روز سه‌شنبه هفدهم مهر ماه بیس‌بالیست‌های قم به مصاف هیأت خراسان‌رضوی می‌روند تا پیروزی نیم‌فصل نخست را مقابل این تیم تکرار کنند، ضمن اینکه روز چهارشنبه هجدهم مهر ماه هیأت قم با طیف تهران دیدار می‌کند و آخرین مسابقه بیس‌بالیست‌های قم روز پنجشنبه نوزدهم مهر ماه با تیم هیأت کرمان است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb50b0.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما