سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 69767
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افتتاح بیست و نهمین ایستگاه نشاط مساجد

قم نيوز : بیست و نهمین ایستگاه نشاط مساجد در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افتتاح شد.
افتتاح بیست و نهمین ایستگاه نشاط مساجد
افتتاح بیست و نهمین ایستگاه نشاط مساجد
به گزارش قم نیوز بیست و نهمین طرح نشاط مساجد با حضور رئیس کمیسون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر، مدیران سازمان فرهنگی ورزشی و ائمه جماعت منطقه و فرمانده بسیج ناحیه امام حسن مجتبی (ع) سپاه علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد رضا فاطمی نیا امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع)، ضمن  قدردانی از اقداماتی فرهنگی ورزشی شهرداری در منطقه پردیسان طی سخنانی، اظهار داشت: پردیسان دارای محله های محرومی از گذشته بوده است که در سال جاری با نگاه  مثبت مدیریت شهری  تاحدودی شاهد توسعه فضای سبز و امکانات شهری در پردیسان بودیم و امیدواریم که با همکاری مسئولین استانی شاهد محرومیت زدایی بیشتر از پردیسان باشیم.

فاطمی نیا در ادامه به بهره برداری از بلوار بزرگ آیت الله بروجردی اشاره کرد و افزود: بهره برداری از این پروژه راه دسترسی و تسهیل در رفت و آمد را  برای اهالی این منطقه ایجاد کرده که جا دارد از تیم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تقدیر کرد.
وی در بخشی از سخنانش توجه ویژه به محله های پردیسان را خواستار شد وگفت: امیدواریم با نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به این منطقه شاهد توسعه فرهنگی و زیر ساختی  و محرومیت زدایی باشیم و حضور مسئولین شهری در راستای مرتفع کردن مشکلات شهروندان مستمر باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه های نشاط در سطح مساجد شهر قم طی سخنانی، اظهار داشت: در راستای پروژ های محله‌های مسجد محور برضرورت ظرفیت سازی برای مساجد در راستای تاثیر گزاری هر چه بیشتر در محله های مساجد  تاکید شده است.

وی افزود: طرح تجهیز ورزشی مساجد با عنوان نشاط از سال 96 توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به صورت اجرایی در آمده و تا کنون موفق شده ایم 29 مسجد را در قالب طرح نشاط تجهیز ورزشی انجام دهیم.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد مساجد تجهیز شونده  به 40 عدد افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceff8p.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما