چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 69795
منبع : خبرگزاری ايرنا
معاون استاندار:

سامانه پاسخگویی به شکایت های مردمی فعالتر شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم برضرورت فعال تر شدن هرچه بیشتر سامانه های پاسخگویی به شکایت های مردمی در دستگاههای اجرایی این استان تاکید کرد.
سامانه پاسخگویی به شکایت های مردمی فعالتر شود
سامانه پاسخگویی به شکایت های مردمی فعالتر شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری شامگاه سه شنبه درجلسه کارگروه تنظیم بازار قم افزود: دراین راستا اطلاع رسانی به مردم از طریق رسانه ها باید با دقت انجام شود و مراقب باشیم آمارهای متناقض در جامعه منتشر نشود.
وی درادامه سخنان خود گفت: دستگاههای اجرایی نباید بخشی نگر بوده و بدون درنظر گرفتن کار جمعی و هماهنگ فقط به انجام وظایف خود مشغول باشند.

وی افزود: درماه های گذشته برنامه ریزی و اقدامات برای مقابله با تخلفات و تأمین کالاهای اساسی دربازار در استان با قوت و جدیت در حال انجام و پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ادامه با اشاره به نیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری به 20 هزار حلقه لاستیک با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه استان ، خاطرنشان کرد: بخشی از نیاز ناوگان برون و درون شهری قم تاکنون تأمین شده و برای تکمیل آن باید پیگیری جدی انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه پاسخگویی به شکایت های مردمی در این دستگاه به صورت زنده و با حضور کارشناسان انجام می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 20 هزار بازرسی از واحدها و اصناف قم از سوی بازرسان این سازمان و اتاق اصناف انجام و در مجموع بیش از یک هزار و 400 پرونده تخلف تشکیل شده است.

محمود سیجانی با بیان اینکه گزارش ها و شکایت های مردمی درقم در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 80 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: مقابله با احتکار و اختفاء و دیگر تخلفات در بازار با جدیت و قاطعیت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاههای اجرایی با همکاری اصناف فعالانه به دنبال تأمین کالاهای اساسی در بازار هستند، تصریح کرد: مشکلات و نیازها در بازار درقم در سریعترین زمان شناسایی و در سطح استانی و ملی پیگیری می شود.

حسین امیری مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم نیز در این جلسه با بیان اینکه امنیت در جاده های استان کاملا برقرار است و مراقبت از ناوگان باربری در سراسر کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: شرکت های باربری و رانندگان باید برای ایجاد آرامش در بازار همکاری لازم را داشته باشند و کرایه ها را بی منطق و بی دلیل افزایش ندهند.

کارگروه تنظیم بازار استان قم با حضور استاندار و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcftedv.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما