چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 69808
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 22 تا 25 مهر ماه صورت مي‌گيرد

قم ميزبان مرحله نهايي ليگ برتر فوتسال ايران

قم نيوز : بازی‌های مرحله نهايي فصل 1397 مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به میزبانی قم برگزار مي‌شود.
قم ميزبان مرحله نهايي ليگ برتر فوتسال ايران
قم ميزبان مرحله نهايي ليگ برتر فوتسال ايران
به گزارش قم نیوز در حالی که امسال 11 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال امید ایران حضور داشتند، دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه به شکل دوره‌ای برگزار شد تا تیم‌های برتر هر گروه به مرحله نهایی بروند، در حالی که از استان قم دو تیم امید آپکو پارس و انصار آرش قم به میدان رفتند.

بعد از اینکه بازی‌های مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت به انجام رسید، تیم فوتسال آپکو پارس قم با کسب عنوان نایب‌قهرمانی مرحله مقدماتی به جمع چهار مدعی قهرمانی مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.

در گروه نخست مرحله مقدماتی این بازی‌ها تیم انصار آرش نوین در جمع پنج تیم حاضر در این گروه مجموعا هشت بازی برگزار کرد و با یک پیروزی، یک تساوی، 6 باخت، 15 گل زده، 31 گل خورده و کسب تنها چهار امتیاز به عنوان آخرین تیم گروه به دسته پائین‌تر سقوط کرد.

اما تیم آپکو پارس قم در گروه دوم بازی‌های مرحله گروهی به میدان رفت و شاگردان سیدوحید غیاثی در مجموع دیدارهای رفت و برگشت با کسب پنج پیروزی، سه تساوی، دو باخت، 26 گل زده، 20 گل خورده و 18 امتیاز به همراه تیم شهروند ساری راهی مرحله نهایی مسابقات شدند.

با پایان رقابت 6 تیم حاضر در گروه نخست، تیم شهروند ساری با 24 امتیاز صدرنشین شد و تیم آپکو پارس قم با 18 امتیاز در مکان دوم ایستاد تا این دو تیم راهی مرحله نهایی شوند، ضمن اینکه تیم‌های فرش‌آراء مشهد با 17 امتیاز و مقاومت تهران با 15 امتیاز تیم‌های صعود کننده از گروه دوم محسوب می‌شوند و این چهار تیم قهرمان فصل 1397 لیگ برتر امید ایران را مشخص خواهند کرد.

برنامه مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در قم:

یکشنبه 22 مهر ماه

ساعت 16: شهروند ساری – فرش‌آراء مشهد

ساعت 18: آپکو پارس قم – مقاومت تهران

دوشنبه 23 مهر ماه

ساعت 16: مقاومت تهران – شهروند ساری

ساعت 18: آپکوپارس قم – فرش‌آراء مشهد

سه شنبه 24 مهر ماه

ساعت 16: مقاومت تهران – فرش‌آراء مشهد

ساعت 18: آپکو پارس قم – شهروند ساری

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaani.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما