?>?> مراکز نوآوری اکوسیستم فکری منطقه را عوض می‌کنند | قم نیوز
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 69812
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی:

مراکز نوآوری اکوسیستم فکری منطقه را عوض می‌کنند

قم نيوز : مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به افتتاح نخستین مرکز نوآوری گردشگری قم، گفت: مراکز نوآوری باید اکوسیستم فکری منطقه را عوض کنند.
مراکز نوآوری اکوسیستم فکری منطقه را عوض می‌کنند
مراکز نوآوری اکوسیستم فکری منطقه را عوض می‌کنند
به گزارش قم نیوز محمدحسین موسی زاده در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز نوآوری گردشگری قم که در شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه 2500 شرکت دانش بنیان در کشور مجوز گرفته اند، بیان کرد: در حال حاضر 3500 شرکت نیز در نوبت دریافت مجوز هستند و کشور به دنبال این است که به شرکت‌های دانش بنیان ویژگی‌های خاص بدهد.
مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه مراکز نوآوری افراد را خلاق می کند و رویدادهای شتاب در مراکز نوآوی فعال می‌شوند، بیان کرد: با فعال شدن مراکز شتاب همه شهروندان قم می توانند در مسیر حل مشکلات و معضلات ایفای نقش کنند.
موسی زاده تصریح کرد: مراکز نوآوری باید اکوسیستم فکری منطقه را عوض کنند.
وی در خصوص وضعیت فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی قم، بیان کرد: 25 درصد فارغ‌التحصیلان در حوزه صنعت، 21 درصد در حوزه فرهنگ و هنر، 49 درصد در حوزه خدمات و سه درصد در حوزه کشاورزی بوده اند.
مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از هر هزار شهروند قمی 87 نفر فارغ التحصیل دانشگاه علمی کاربردی هستند که این آمار مطلوب است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0cdv.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما