شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 69893
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا

قم نيوز : شهردار قم در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان، کارکنان خدوم و جان بر کف این نهاد تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا
پیام تبریک شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا
به گزارش قم نیوز متن پیام دکتر سقاییان نژاد شهردار قم به این شرح است:
«امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.»(مقام معظم رهبری)

نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که در حفظ نظم و امنیت جامعه و حراست و حفاظت از دستاوردهای نظامی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح نقشی بی بدیل را ایفا می کند.

تحقق نظم و امنیت و حفظ آرامش و آسایش جامعه از مهمترین رسالت هایی است که بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده و قطعا با تلاش، رشادت و ایستادگی فرماندهان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی، امروز ایران اسلامی توانسته در بعد امنیت و آرامش به یک الگو تبدیل شود.

هفته نیروی انتظامی فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به جایگاه دلیرمردانی است که در حفظ امنیت و دفاع از مردم جان را بر کف نهاده و با تلاشی خستگی ناپذیر، ایثارگرانه در تحقق امنیت پایدار اجتماعی کوشش می کنند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به همه فرماندهان و پرسنل خدوم، امیدوارم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و همچنین برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت پایدار بیش از پیش موفق باشید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexv8p.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما