يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 69937
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هفت قم خبر داد:

کاشت و بازکاشت 2200 اصله نهال در 6 ماهه اول سال جاری در منطقه هفت

قم نيوز : شهردار منطقه هفت قم از کاشت و بازکاشت 2200 اصله نهال در 6 ماهه اول سال جاری در منطقه خبر داد.
کاشت و بازکاشت 2200 اصله نهال در 6 ماهه اول سال جاری در منطقه هفت
کاشت و بازکاشت 2200 اصله نهال در 6 ماهه اول سال جاری در منطقه هفت
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان با توجه به اهمیت فضای سبز، اظهار داشت: شهرداری منطقه هفت در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به کاشت و بازکاشت بیش از 2200 اصله نهال و نیز کاشت 74 هزار بوته از انواع گل های دائمی و فصلی و همچنین 36 هزار اصله درختچه و رز در سطح منطقه اقدام نموده است.
شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اینکه افزایش زندگی شهرنشینی می‌‎تواند سبب برخی معضلات زیست محیطی شود، افزود: اینجاست که وجود فضای سبز به عنوان عنصری که بهبود دهنده و مطلوب کننده محیط زیست شهری است بیشتر نمایان می شود.
وی خاطرنشان کرد: واحد فضای سبز منطقه پس از اجرای عملیات آماده‌سازی، به کاشت گیاهان جایگزین چمن منجمله بیش از 44 هزار بوته پوششی و کاشت و بازکاشت 2500 اصله پرچین در سطح منطقه هفت اقدام نموده است.
شهردار منطقه هفت قم بیان کرد: با توجه به اینکه بوستان‌ها محل تفریح و بازی کودکان است، ایمن سازی آنها نیز در دستور کار شهرداری بوده و در همین راستا منطقه هفت اقدام به عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه جهت استاندارد سازی کمپلکس‌های بازی کودکان نمود که این امر در جریان است.
اقبالیان در نهایت از توسعه فضای سبز خیابان ارم و توسعه بلوار زائر، راه‌اندازی تعدادی آبنما از جمله در بوستان نجمه، بلوار منتظری، سه راه خورشید و بوستان شهید رجایی و نصب میز پینگ پنگ در تعدادی از بوستان ها ازجمله بوستان‌های شهید آخوندی، شهید مطهّری، شهید رجائی، دی و نجمه به عنوان گوشه دیگری از اقدامات منطقه هفت در حوزه فضای سبز در نیمه اول سال جاری نام برد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5n09.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما