دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 69966
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در كرج صورت مي‌گيرد

آغاز رقابت بيس‌باليست‌هاي قم براي جبران اختلاف 60 امتيازي

قم نيوز : بيس‌باليست‌هاي قم از امروز براي جبران اختلاف 60 امتيازي خود با صدرنشين مسابقات ليگ دسته اول بيس‌بال باشگاه‌هاي كشور به ميدان مي‌روند.
آغاز رقابت بيس‌باليست‌هاي قم براي جبران اختلاف 60 امتيازي
آغاز رقابت بيس‌باليست‌هاي قم براي جبران اختلاف 60 امتيازي
به گزارش قم نیوز بعد از اینکه مرحله نخست رقابت‌های فصل 1397 لیگ دسته اول بیس‌بال مردان ایران در فصل تابستان به انجام رسید، طبق برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی از امروز دیدارهای مرحله دوم به میزبانی هیأت البرز برگزار می‌شود.

کرجی‌ها این مسابقات را از امروز به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی انقلاب این شهر میزبانی می‌کنند، در حالی که پنج تیم در این فصل لیگ دسته اول بیس‌بال مردان کشور حضور دارند و به شکل دوره‌ای در سه مرحله برای تعیین قهرمان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم‌های نادری بوشهر، هیأت انجمن‌های ورزشی قم، طیف تهران، هیأت خراسان‌رضوی و هیأت کرمان در این مسابقات حاضر هستند و طبق برنامه، امروز در آغاز این بازی‌ها تیم مردان قم که در مرحله قبل عملکرد چندان مطلوبی نداشت برابر تیم نادری بوشهر به میدان می‌رود و بازی دوم را تیم‌های طیف تهران و هیأت کرمان انجام می‌دهند.

در مرحله نخست مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول بیس‌بال باشگاه‌های کشور که به میزبانی تهران در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، تیم مردان طیف تهران با کسب چهار برد متوالی و ۸۰ امتیاز در صدر ایستاد و تیم نادری بوشهر با 40 امتیاز رتبه دوم را از آن خود کرد.

این در شرایطی است که سه تیم دیگر حاضر در این بازی‌ها یعنی هیأت خراسان‌رضوی، هیأت کرمان و هیأت قم هر سه با کسب ۲۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند، ضمن اینکه امسال لیگ دسته اول بیس‌بال کشور برای معرفی قهرمان در سه مرحله برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های مرحله دوم:

دوشنبه 16 مهر:

نادری بوشهر – هیأت قم

طیف تهران – هیأت کرمان

سه‌شنبه 17 مهر:

هیأت خراسان‌رضوی – هیأت قم

نادری بوشهر – طیف تهران

چهارشنبه 18 مهر:

هیأت کرمان – هیأت خراسان‌رضوی

طیف تهران – هیأت قم

پنجشنبه 19 مهر:

نادری بوشهر – هیأت خراسان‌رضوی

هیأت کرمان – هیأت قم

جمعه 20 مهر:

هیأت کرمان – نادری بوشهر

هیأت خراسان رضوی – طیف تهران

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfv1dv.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما