چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 70034
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار قم مطرح کرد:

پروژه هزار هکتاری بوستان کوهستان قم در دستور کار شهرداری منطقه 4

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه پروژه هزار هکتاری تفریحی و گردشگری محدوده کوه خضر پروژه‌ای چند ساله در شهرداری است، گفت: در حال حاضر پیمانکاران در این پروژه‌ها فعال هستند تا بتوانیم بوستانی فرا شهری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.
پروژه هزار هکتاری بوستان کوهستان قم در دستور کار شهرداری منطقه 4
پروژه هزار هکتاری بوستان کوهستان قم در دستور کار شهرداری منطقه 4
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با تاکید بر اینکه دو منبع ذخیره آب 400 مترمکعبی در بلوار آیت‌الله بروجردی و جنب پل انقلاب احداث شده تا در تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشکلی نداشته باشیم، اذعان کرد: این منابع این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم کمترین مشکل در تامین آب مورد نیاز فضای سبز را داشته باشیم.
شهردار منطقه چهار قم به پروژه اصلاح مسیر ورودی شهرک قدس اشاره کرد و گفت: در خیابان بهشت نیز مشکلاتی داشتیم که با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال جدولگذاری در مسیر صورت گرفته که آماده بهره‌برداری است.
متین فر در ادامه با اشاره به برنامه‌های آینده شهرداری منطقه چهار، گفت: احداث و تکمیل بوستان کوهستان شامل باغ پرندگان و بوستان‌های زائر، کوثر، شهدای گمنام و... تا پایان امسال در دستور کار منطقه چهار است.
وی با تاکید بر اینکه پروژه هزار هکتاری تفریحی و گردشگری محدوده کوه خضر پروژه‌ای چندساله در شهرداری است، تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکاران در این پروژه‌ها فعال هستند تا بتوانیم بوستانی فرا شهری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.
شهردار منطقه چهار قم به مشکل کمبود فضای سبز در شهر قم اشاره کرد و افزود: احداث این بوستان به عنوان یک پروژه ویژه ظرفیت تفریحی و گردشگری بسیار خوبی برای قم فراهم می‌کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdoz05.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما