شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 70089
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:

لایروبی 33 هزار متر از انهار و کانال های آب

قم نيوز : مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از انجام 33 هزار متر لایروبی انهار و کانال ها و همچنین لایروبی و تقویت پمپ سپتیک پل ها با هدف جلوگیری از آب گرفتگی خبر داد.
لایروبی 33 هزار متر از انهار و کانال های آب
لایروبی 33 هزار متر از انهار و کانال های آب
به گزارش قم نیوز محسن میرهادی از انجام 33 هزار متر لایروبی کانال ها و انهار خبر داد و اظهار کرد: پیمانکاران انتخاب شده و از یک ماه پیش عملیات لایروبی در دستور کار قرار گرفت و به صورت کامل  انجام شد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم تقویت پمپ‌های سپتیک زیرگذرها را مورد توجه قرار داد و گفت: سپتیک ها لایروبی شده است تا در هنگام بارندگی مشکل آب گرفتگی نداشته باشیم.

میرهادی بیان کرد: در بارندگی روزهای اخیر با توجه به اقدامات پیشگیرانه مشکل خاصی نداشتیم و مناطق به صورت آماده باش بوده و بر اساس دستورالعمل ها که به مناطق ابلاغ شده بود اقدامات لازم به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جوی از اداره کل هواشناسی اخذ شده و مناطق در مدت زمان بارندگی آماده باش هستند، بیان کرد: پیش‌بینی‌ها بر این است که وضعیت بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم در پاسخ به سوالی در خصوص میزان جمع آوری آبهای سطحی برای استفاده در فضای سبز، بیان کرد: این موضوع در سازمان پارک ها و فضای سبز دنبال می شود تا بتوانند بهره‌برداری مناسبی از آب های سطحی داشته باشند و در برنامه است که بیشتر بتوانیم در بارندگی ها فضای سبز را پوشش دهیم تا از آب شرب کمتر استفاده شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnz05.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما