شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 7012
به منظور شرکت در لیگ دوازدهم صورت می گیرد؛

گل محمدی در تلاش تشکیل تیمی قوی

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای تشکیل تیمی قوی و منسجم در لیگ دوازدهم، به منظور جذب بازیکنان خارجی مورد نظر خود به بوسنی و هرزگوین سفر می‌کند.
گل محمدی در تلاش تشکیل تیمی قوی
به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از روزهای پایانی تیرماه سال جاری و در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

برای این منظور سازمان لیگ برتر زمان نقل و انتقالات دوزادهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه به مدت تقریبا دو ماه در نظر گرفته است تا لیگ برتری‌ها تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر انجام بدهند.

در این بین بسیاری از تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب شش بازیکن که مجاز هستند از بین فوتبالیست‌های لیگ برتری جذب کنند، می‌روند و برخی تیم‌ها نیز از لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر بازیکنانی را نشان کرده و به تیم خود می‌آورند.

از سوی دیگر تعدادی از تیم‌های لیگ برتر نیز هستند که با نظر کادر فنی خود و به منظور تقویت بهتر برای حضور موفق در میادین مختلف نظیر لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، اقدام به جذب بازیکن خارجی می‌کنند.

یکی از تیم‌هایی که کادر فنی خود را نسبت به لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور برای فصل جدید این رقابت‌ها تغییر داده، تیم فوتبال صبای قم است که یحیی گل محمدی جوان و با انگیزه را بعد از دوران موفق حضورش در میادین فوتبال، روی نیمکت خود خواهد نشاند.

این مربی جوان برای اینکه جانشین موفقی برای سرمربی قبل تیم فوتبال صبای قم یعنی عبدالله ویسی باشد و بتواند محبوبیتی که ویسی در ذهن مردم ورزش دوست و علاقه‌مندان به صبا به دست آورد را کسب کند، سخت به دنبال تشکیل یک تیم قوی و منسجم در لیگ دوازدهم است.

به همین منظور گل محمدی بلافاصله بعد از عقد قرارداد دو ساله خود با باشگاه صبای قم، برنامه‌هایش برای حضوری موفق با صبای قم در لیگ یازدهم را اعلام کرد و در اقدامی مهم در نظر دارد برای جذب دو بازیکن خارجی مطرح و توانمند، سفری به کشور بوسنی و هرزگوین داشته باشد.

زمانی که گل محمدی در تیم فوتبال صبای قم به‌عنوان بازیکن و کاپیتان انجام وظیفه می‌کرد، بازیکنانی نظیر المیر تولیا و آلن آودیچ دو بازیکن بوسنیایی بودند که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان مهره‌های مؤثری برای صبای قم بودند و گویا گل محمدی با توجه به داشتن خاطره خوش از همکاری با بازیکنان بوسنیایی قصد دارد، از این کشور بازیکن جذب کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8bzurhbg5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما