يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 70135
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله اشکوری: آمریکا هزینه‌های خود را از طریق باج‌گرفتن از کشورهای منطقه تأمین می‌کند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در منطقه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و تمام هزینه‌های خود را از طریق باج گرفتن از کشورهای منطقه تأمین می‌کند.
آیت‌الله اشکوری: آمریکا هزینه‌های خود را از طریق باج‌گرفتن از کشورهای منطقه تأمین می‌کند
آیت‌الله اشکوری: آمریکا هزینه‌های خود را از طریق باج‌گرفتن از کشورهای منطقه تأمین می‌کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری امروز در جلسه درس خارج  فقه خود، اظهار داشت: تا چند سال پیش آمریکایی‌ها خودشان در میدان بودند، ولی تجربه عملی آن‌ها نشان داد برای ماندن درصحنه  باید چهره خود را در سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌ها نشان داده و از آنجا جنگ نیابتی را اداره کنند و کسانی که در این جنگ‌ها کشته‌شده و آسیب می‌بینند، برایشان مهم نیست.

وی با بیان اینکه فاجعه‌ای از این جنگ‌ها بزرگ‌تر برای امت اسلام نیست، افزود: اروپاییان نیز در قالب دلسوزی و دل‌رحمی به نحو دیگری در جنگ نیابتی شرکت می‌کنند و همانند آمریکا در قضیه فشار اقتصادی به ایران حضور دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: برخی می‌گویند که باید منتظر ماند تا عمر دولت ترامپ به پایان برسد تا مشکلاتی که به وجود آورده تمام شود درحالی‌که این به معنای آن است که این ظلم را باید تحمل کرد، تا کی باید این‌همه ظلم و ستم را در دنیا تحمل کرد و شاهد قتل و غارت مردم مظلوم جهان باشیم.

آیت‌الله اشکوری افزود: حکام سعودی تا چه میزان سفیه و خوار و ضعیف هستند که این خفت را می‌پذیرند که با وجود تحقیر از آمریکایی‌ها پشتیبانی می‌کنند، کشورهای وابسته در منطقه در برابر آمریکا قدرتی ندارند اما جمهوری اسلامی ایران با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری به پیش رفته و در برابر زورگویی‌های دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عقب‌نشینی مسلمانان سبب فزون‌خواهی و دشمنی بیشتر می‌شود، تصریح کرد: قرآن کریم راه را برای ما مشخص کرده و می‌فرماید خیال نکنید که فقط شما در برابر دشمنان آسیب می‌بیند بلکه آن‌ها هم آسیب‌دیده و در نهایت پیروزی با مسلمانان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تفاوت دیدگاه مسلمانان و دشمنان اظهار داشت: خداوند در آیات خود فرموده‌ای پیامبر دشمنان را برای جنگ با دشمنان ترغیب کن! اگر 20 انسان مؤمن داشته باشیم در برابر دویست تن از کفار می‌توانند بایستند چراکه دیدگاه و جهان‌بینی کفار متفاوت از جهان‌بینی مسلمانان است.

آیت‌الله اشکوری خاطرنشان کرد: خدای متعال حتی در زمانی که مسلمانان توان مادی کمتری دارند هم وظیفه دفاع را از دوش مسلمانان برنداشته و این‌گونه نیست که حتماً برابری وجود داشته باشد تا بتوان در برابر دشمنان ایستادگی و دفاع کرد.

وی جنگ‌های زمان پیامبر اکرم(ص) و بعد از آن را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایمان و استقامت عامل اساسی در پیروزی مسلمانان بوده و این وضعیت ناهنجاری که آمریکایی‌ها در منطقه به وجود آورده‌اند غیرقابل‌تحمل است، بنابراین مسلمانان باید برای دشمن هزینه ایجاد کنند و ما باید نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا در منطقه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند، و تمام هزینه‌های خود را از طریق باج گرفتن از کشورهای منطقه تأمین می‌کند، اروپاییان هم مواضعشان درخطر بوده و به همین دلیل در جنگ نیابتی علیه مسلمانان شریک هستند، ما باید با پیروی از رهبری معظم انقلاب سخنان و فرمایشات ایشان را مورد اهتمام قرار داده و دشمن را با اثبات اقتدار ملی و نظامی خود سرکوب کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftyde.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما