سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 70207
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه دو قم عنوان کرد:

شروع تخریب املاک تملک شده واقع در بلوار جمهوری اسلامی

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم گفت: فاز دو بلوار جمهوری اسلامی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا تقاطع بلوار یادگار امام (ره) و خیابان معصومیه شمالی وارد فاز اجرایی شد.
شروع تخریب املاک تملک شده واقع در بلوار جمهوری اسلامی
شروع تخریب املاک تملک شده واقع در بلوار جمهوری اسلامی
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اعلام آغاز تخریب املاک تملک شده در طرح فاز دو بلوار جمهوری اسلامی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا تقاطع بلوار یادگار امام (ره) از اجرایی شدن احداث این طرح خبر داد.
شهردار منطقه دو قم بیان کرد: در این طرح 78 پلاک مسکونی و تجاری قرار دارد که تمامی پلاک‌ها دارای پرونده تملکی هستند و مراحل قانونی و اداری آن در دست انجام می باشد.

وی افزود: از تعداد پلاکهای موجود 10 پلاک توافق نهایی، 20 پلاک ارزیابی و 10 پلاک در مرحله ارزیابی و کارشناسی قرار دارند که پلاکهای توافق شده در مرحله تخریب و آزاد سازی قرا گرفته‌اند همچنین 15 قطعه زمین تفکیک شده در این مسیر در حال توافق نهایی است.
رحیمی با اشاره به اعتبار 250 میلیارد ریالی تملک این طرح افزود: با توجه به تغییرات احتمالی در نحوه اجرای طرح در ماههای گذشته، روند تملک کمی کند شده بود که با برطرف شدن آن تملک املاک تسریع شده است.

شهردار منطقه دو با عنایت به ضرورت اجرای طرح از مالکین درخواست کرد که با حضور در منطقه نسبت به تشکیل پرونده و ارزیابی ملک خود اقدام نمایند و در این راستا جهت بهره مندی مالکین، غرامت بصورت نقدی و زمین معوض انجام می شود.
وی با اشاره به ادامه بلوار یادگار امام (ره) تا بلوار معصومیه به توافق زمین پلاک 1953 اشاره نمود که در صورت توافق نهایی 2 کیلومتر از مسیر بازگشایی خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfe0de.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما