چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : 70241
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در بازدید معاون برنامه‌ریزی شهردار از منطقه یک مطرح شد؛

توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی در تأمین مالی و اجرای پروژه‌های شهری

قم نيوز : در بازدید معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و مدیر کل دفتر برنامه و بودجه از پروژه‌های سطح منطقه یک، توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی در تأمین مالی و اجرای پروژه‌های شهری از اولویت های منطقه یک عنوان شد.
توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی در تأمین مالی و اجرای پروژه‌های شهری
توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی در تأمین مالی و اجرای پروژه‌های شهری
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و مدیر کل دفتر برنامه و بودجه از پروژه‌های سطح منطقه یک، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه اقتصاد مقاومتی، شهرداری منطقه یک نیز خود را از این امر مستثنی ندانسته و اهتمام جدی در راستای تحقق هر چه بیشتر این شعار به کار بسته است.
شهردار منطقه یک قم با اشاره به ظرفیت‌های این منطقه در تحقق اقتصاد مقاومتی، اذعان کرد: رویکرد اقتصاد مقاومتی در تأمین مالی و اجرای پروژه‌های عمران شهری از اولویت‌های شهرداری منطقه یک است.
اصفهانیان مقدم با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید با مدیریت بهینه منابع مالی و اقتصادی خود به گونه ای عمل کنند که اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری بر اساس زمانبندی پیش بینی شده محقق شود، اظهار کرد: این موارد ضمن رعایت اصول کمی و کیفی پیش رفته و با تکیه بر آنها نباید خللی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ایجاد شود.
محسن رنجبر معاون شهردار قم نیز یکی از عوامل پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، تملکی و ترافیکی سطح منطقه را مدیریت صحیح منابع مالی، رویکرد اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی منظم عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های شهری دارای یک برنامه ریزی منظم در زمینه پیشرفت فیزیکی و پرداخت مالی است، خوشبختانه شهرداری منطقه یک در این زمینه سرآمد بوده و از سطح خوبی در بین مناطق دیگر برخوردار است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfx05.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما