چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 70256
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله سعیدی: ترویج ورزش سالم لازمه صیانت از سلامتی جامعه است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که جامعه سالم و صالح مبتنی بر ورزش صحیح محقق می‌شود، گفت: برای صیانت از سلامت جامعه اسلامی باید زمینه‌های ترویج ورزش سالم فراهم شود.
ترویج ورزش سالم لازمه صیانت از سلامتی جامعه است
ترویج ورزش سالم لازمه صیانت از سلامتی جامعه است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیر کل و معاونان ورزش و جوانان استان قم در سالن محراب، بابیان این‌که معلولان غیور بازی‌های پاراالمپیک الگوی جامعه در تلاش و مجاهدت هستند، اظهار داشت: این معلولان به همه مردم آموختند که دست‌یابی به موفقیت با هر مانعی ممکن و دست‌یافتنی است.

امام‌جمعه قم  بابیان این‌که نشاط جامعه مرهون ورزش درست و باکیفیت است، عنوان داشت: باید توجه داشت که در عرصه مسابقات ورزشی جهانی می‌توان ایران اسلامی را به‌عنوان یک کشوری فعال و مترقی در جهان معرفی کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که جامعه سالم و صالح مبتنی بر ورزش درست محقق می‌شود، گفت: برای صیانت از سلامت جامعه اسلامی باید زمینه‌های ترویج ورزش سالم فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بابیان این‌که صرف مدال‌آوری هدف ورزشکاران ایرانی نیست، ابراز داشت: اهدای مدال‌های طلا و نمادهای موفقیت ورزشکاران به اماکن مقدس یا شخصیت های دینی نشان از رسالت محوری ورزشکاران ایرانی است.

.امام‌جمعه قم ورزشکاران را رسولان معارف الهی توصیف کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید به ورزش اهتمام داشته باشند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تأکید بر این‌که مردم ایران همواره از برنامه‌های فرهنگی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: ورزش باید نشاط را در سلامتی جسمی و روحی ایرانیان تزریق کند.

امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت سلامت جسمی جامعه ابراز داشت: در فرهنگ ایرانی اسلامی ما سلامت مقدمه رسالت‌های انسانی است، بنابراین ورزش از رسالت‌های مهم یک جامعه موفق است و همه باید برای دست‌یابی به موفقیت‌ها از سلامت جامعه صیانت کنند.

وی ادامه داد: داستان کشتی پوریای ولی و گذشت او از پیروزی برای شاد کردن یک مسکین نماد پهلوانی و قهرمانی است؛ بر این اساس ورزش مقدمه است برای رسیدن به جایگاه‌های رفیع انسانی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjm8ea.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما