پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 70286
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از سامانه 137

قم نيوز : رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم از سامانه 137 شهرداری بازدید کردند.
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از سامانه 137
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از سامانه 137
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر به همراه حسن بختیاری نایب‌رئیس، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی، محسن محرری و حسن طلایی اعضای شورای اسلامی شهر از ستاد مرکزی سامانه 137 شهرداری قم بازدید کردند.

در این بازدید که مدیرکل حوزه شهردار، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، مدیر بحران شهرداری و سرپرست سامانه 137 حضور داشتند، اعضای شورای شهر از نزدیک در جریان فعالیت‌های سامانه ارتباطات مردمی 137شهرداری قم قرار گرفتند.

اعضای شورای شهر در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت موثر و نتیجه‌بخش سامانه 137 در ایجاد ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری، خواستار توسعه فعالیت‌های این سامانه و اطلاع‌رسانی بیش از پیش در خصوص معرفی این مجموعه شدند.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه سامانه 137 نقطه عطفی برای شناسایی عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری است گفت: پیام‌های مردمی به راحتی گلوگاه‌های مشکل‌ساز در روند خدمت‌رسانی و مواردی که تولید نارضایتی در مردم می‌کند مشخص کرده و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

جلالی لزوم پیگیری مطلوب درخواست‌های مردمی و کسب رضایتمندی مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: اطلاعات بسیار خوبی از ثبت پیام‌های مردمی می‌تواند کسب شود که باید به دنبال تحلیل جدی و موثر پیام‌های مردمی برای تصمیمات آینده مدیریت شهری باشیم.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcceiqm.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما