چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 70477
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارهای فرهنگی شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارهای فرهنگی را الزامی دانست و گفت: افق دیدها در فعالیت‌های فرهنگی در شهر باید یکسان شود تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری در برنامه‌ها داشته باشیم.
استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارهای فرهنگی شهر
استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارهای فرهنگی شهر
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، با بیان اینکه شهرداری در سال‌های اخیر در حوزه فرهنگی ظرفیت خوبی پیدا کرده است، اظهار کرد: نوع فهم از فضای فرهنگی و برنامه‌های این بخش در شهر قم و شهرداری تغییر و تحول پیدا کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت نظم در کارهای فرهنگی بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند نباید در کارهای فرهنگی متوقف بود و نوآوری را فراموش کرد؛ ما در مجموعه سازمان فرهنگی نیازمند ستاد کوچک، چابک و فعال هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارهای فرهنگی را الزامی دانست و گفت: افق دیدها در فعالیت‌های فرهنگی در شهر باید یکسان شود تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری در برنامه‌ها داشته باشیم.

وی بیان کرد: ما بهترین‌ زمان‌های عمر خود را در فضای اداری می‌گذرانیم و اگر در این زمان اثرگذار نباشیم عمر خود را هدر داده‌ایم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefe8f.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما