چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 70492
منبع : خبرگزاری فارس

قهرمان جوجيتسو قم مربي تيم ملي شد / 2 جوجيتسوكار قمي در تيم ملي

قم نيوز : چهره موفق يك دهه اخير ورزش قم در رشته‌ جوجيتسو از سوي فدراسيون به عنوان مربي تيم ملي جوجيتسو كشومران انتخاب شد.
قهرمان جوجيتسو قم مربي تيم ملي شد / 2 جوجيتسوكار قمي در تيم ملي
قهرمان جوجيتسو قم مربي تيم ملي شد / 2 جوجيتسوكار قمي در تيم ملي
به گزارش قم نيوز این رزمی‌کار شاخص و ورزشکار مدال‌آور استان قم مرتضی سریشی یکی از نخبه‌های ورزش رزمی است که در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی سابقه حضور دارد و اکنون به عنوان مربی تجربیات سال‌ها ورزش حرفه‌ای خود را در اختیار نسل جوان و استعدادهای ورزش قم قرار می‌دهد.

سریشی که مدال‌های طلا، نقره و برنز زیادی از میادین گوناگون در ویترین افتخارات خود دارد و اکنون به عنوان مربی رشته جوجیتسو در هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم فعالیت می‌کند، از سوی فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی جوجیتسو کشورمان برگزیده شد.

 

نوری و طالبی جوجیتسوکاران قم در اردوی تیم ملی

اردوی تیم ملی جوجیتسو با حضور مرتضی سریشی مربی قمی این تیم در حالی برگزار شد که اتفاق ویژه و خبر خوش دیگر برای ورزش قم و خانواده بزرگ هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش، انتخاب و حضور ابوالفضل نوری و محمد طالبی دو جوجیتسوکار آینده‌دار قم در اردوی تیم ملی نوجوانان است.

این در شرایطی است که اردوی تیم ملی جوجیتسو نوجوانان ایران زیر نظر مربیان این تیم به مدت هشت روز در دو استایل فایت و نوازا به میزبانی هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان گیلان در شهر بندر انزلی برگزار شد تا ملی‌پوشان به مرز آمادگی مطلوب برسند.

 

اردوی استعدادهای جودوی قم برای حضور در المپیاد

خبر دیگر از هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم این است که تیم قم قصد حضور در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده سنی نونهالان را دارد، به همین منظور یک دوره پیکارهای انتخابی این رده در قم برگزار شد و برترین‌ها به اردوی رفته‌اند تا در اوج آمادگی به مصاف حریفان خود بروند.

هیأت قم به منظور آماده‌سازی و حضور پرقدرت این تیم در رقابت با حریفان خود، یک مرحله اردوی تمرینی با تیم‌ جودو استان مرکزی برای جودوکاران آینده‌دار قم برنامه‌ریزی کرد که اردوی اخیر با اراکی‌ها در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، ضمن اینکه اردوی تمرینی مشترک جوانان و بزرگسالان جودو قم نیز قم زیر نظر استاد صحرایی و استاد فیروزی با تیم هیأت البرز در باشگاه جودو شهید کیان‌پور کرج برگزار شد.

 

2 نماینده قم در سمینار داوری قوانین بین‌المللی جودو

در آستانه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر جودو ایران، علیرضا معتضدی به عنوان دبیر هیأت قم در جلسه توجیهی هیات‌های ورزشی قم ویژه مسابقات المپیاد حضور یافت، ضمن اینکه در سمینار داوری قوانین بین‌المللی با حضور 85 داور ممتاز و بین‌المللی کشور در حضور روسای کمیته داوران، کمیته مربیان و اعضاء کمیسیون داوری جودو کشور به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی آزادی با حضور استاد حسن سالاری داور بین‌المللی جودو کشور و استاد سعید معتضدی رئیس کمیته داوران هیأت جودو استان قم برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5abz.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما