شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 70535
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم مطرح کرد

استفاده از شبکه‌های مجازی برای اطلاع‌رسانی خدمات قرارگاه اربعین

قم نيوز : رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: یکی از راه‌های اطلاع‌رسانی خدمات قرارگاه مردمی اربعین به زائرین استفاده از شبکه‌های مجازی است.
استفاده از شبکه‌های مجازی برای اطلاع‌رسانی خدمات قرارگاه اربعین
استفاده از شبکه‌های مجازی برای اطلاع‌رسانی خدمات قرارگاه اربعین
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام احمدرضا حسین‌زاده با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای پذیرش زائرین در قرارگاه مردمی اربعین حسینی در مصلی قدس اظهار کرد: با توجه به تجربه قرارگاه در سال‌های گذشته بسیاری از زائرینی که به قرارگاه در ایام اربعین مراجعه می‌کنند سال‌های قبل نیز از خدمات استفاده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با این وجود استفاده از شبکه‌های مجازی و اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهر و موکب‌های مسیر زائرین برای پذیرش در قرارگاه صورت می‌گیرد.

رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم بیان کرد: با توجه به اینکه قرارگاه مردمی زیر نظر ستاد اربعین فعال است، موکب‌هایی که در شهرهای مختلف تشکیل شده‌اند در خصوص خدمات این قرارگاه اطلاع‌رسانی کرده و کاروان‌ها و زائرین از این طریق ثبت‌نام در سایت قرارگاه برای بهره‌مندی از خدمات قرارگاه را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نحوه پذیرش زائرین پاکستانی گفت: در گروه‌های مجازی این زائرین نیز اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و این زائرین و کاروان‌های آنها قبل از ورود به شهر قم ثبت‌نام در سایت انجام داده و از خدمات قرارگاه از جمله خدمات اسکان، پذیرایی و... بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiiea.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما